Yhdenyön jälkeinen aamu
Miten sanoa kohteliaasti yli-innokkaalle baaripanolle aamulla että tämä oli tässä eikä jatku? Monesti naiset keittää aamukahvit ja tekee leivät ja alkavat kyselemään seuraavasta tapaamisesta kun itseä ei voisi selvinpäin vähempää kiinnostaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Aloitus vaikuttaa vanhan stereotypian päälle rakennetulta ja sen myötä antaa kuvan, ettei aloittajalla ole oikeasti kokemusta yhdenyönjutuista.
Silloin kun itse noita tuli harrastettua, oli peli selvä kummallekin osapuolelle jo siinä vaiheessa kun sinne jatkoille lähdettiin. Kuten joku jo aiemmin mainitsi, ei kukaan ala rakentamaan mitään sen suurempaa yhden yön tuttavuudelle.
Miksei yhdenyönjutusta voisi kehkeytä vakavaa. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, nykyihmiset pyrkivät sänkyyn vaikka eka treffeillä ja useimmilla on toiveissa vakava suhde. Eka nettitreffit rinnastuvat baarituttavuuteen eli tavataan kasvokkain eka kertaa, erona vain se, että nettitreffit ovat alkaneet kirjoittelulla. Kaksi toisilleen erittäin hyvin sopivaa ihmistä voi tavata baarissa ja mikä estää heitä jatkamasta kotiin harrastamaan seksiä. En usko, että baarissa pikkutunneilla käydään miettimään, että hei, nyt on jotain suurempaa kehitteillä, enpä nyt haluakaan jatkaa iltaa intiimisti, vaan sovinpa huomiseksi treffit Ateneumiin, jotta päästään tutustumaan paremmin.
Itse en ole kuitenkaan harrastanut yhdenyönjuttuja, joten en ole asiantuntija.
Haluan aina tavata naista uudelleen. Ei yhdestä panosta ole iloa vaan halua panna lisää. Viimeks tapailin yhtä naista 8 kuukautta ja sitä ennen pidempään. Käytiin naisen kanssa salilla yhdessä ja oltiin toisten seurana vaikka ei virallisesti seurusteltu vaan harrastettiin seksiä ja sit tehtiin jotain muutakiin.
Mikä/mitä on yhdenyön juttu, minulla on aina vähintään viikon sessio ?
"Miksei yhdenyönjutusta voisi kehkeytä vakavaa. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, nykyihmiset pyrkivät sänkyyn vaikka eka treffeillä ja useimmilla on toiveissa vakava suhde. Eka nettitreffit rinnastuvat baarituttavuuteen eli tavataan kasvokkain eka kertaa, erona vain se, että nettitreffit ovat alkaneet kirjoittelulla. Kaksi toisilleen erittäin hyvin sopivaa ihmistä voi tavata baarissa ja mikä estää heitä jatkamasta kotiin harrastamaan seksiä. En usko, että baarissa pikkutunneilla käydään miettimään, että hei, nyt on jotain suurempaa kehitteillä, enpä nyt haluakaan jatkaa iltaa intiimisti, vaan sovinpa huomiseksi treffit Ateneumiin, jotta päästään tutustumaan paremmin.
Itse en ole kuitenkaan harrastanut yhdenyönjuttuja, joten en ole asiantuntija."
Totta kai voi kehittyä, enhän minä tuossa päin vastaista väittänytkään. Totesin vain, ettei sieltä baarista lähdetä yhden yön puuhin sillä ajatuksella, että tästä kehkeytyy jotain.
Miksi hän ei tiedä asiaa jo tuossa vaiheessa? Etkö alun perinkin iskenyt sillä mielellä, että kyse on yhdenyönjutusta?
Vierailija kirjoitti:
Haluan aina tavata naista uudelleen. Ei yhdestä panosta ole iloa vaan halua panna lisää. Viimeks tapailin yhtä naista 8 kuukautta ja sitä ennen pidempään. Käytiin naisen kanssa salilla yhdessä ja oltiin toisten seurana vaikka ei virallisesti seurusteltu vaan harrastettiin seksiä ja sit tehtiin jotain muutakiin.
Minusta nämä on parhaita järjestelyjä ja kun liekki on palanut loppuun on lopputulos yleensä ihan ok kaveruus. Useamman kanssa käynyt näin. Yleensä jompikumpi on löytänyt jonkun vakavammin otettavan jutun
Lähde pois ennen kuin tulee krapula. Jos jäät niin varaa alkoholia aamuksi.
Yhdenillanjuttu on eri konsepti kuin nopea sänkyyn meneminen treffikumppanin kanssa.
Itse olen vaan hipsinut kotiin ennen toisen heräämistä ja jättänyt 50 -100 euroa yöpyödälle, niin jää molemmille hyvä mieli.
Kyllä minä panen vielä aamullakin ja aamupäivälläkin jos baarinaisen kanssa yön vietän, ja syömme myös aamupalan. Usein tapailemme ainakin jonkunaikaa jos molempien tekee mieli paneskella.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet naisen kotona, niin parasta herätä ennen häntä. Pöydälle voit jättää kiitokset mukavasta yöstä ennen lähtöä. Aika kolkkoa, mutta sitähän se yhdenyön puuhastelu on.
Mä teen noin ja jos ollut hyvää seksiä niin jätän 20€ setelin yöpöydälle korvaukseksi.
Aamuyöstä oli ankea herätys kun piti vessaan lähteä. Hiipiä sokkona ympäri asuntoa pilkkopimeässä ja etsiä valokatkaisijaa että löytää sinne vessaan, viimein löytyi kumminkin.