Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltteys ei kannata

Vierailija
26.02.2025 |

Joutuu vain elämässä kärsimään

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin ja narsistit haistaa

Vierailija
2/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa. Kiltteys kantaa. Olen aina ollut kiltti ja se on tasoittanut tieni joka paikkaan, kiltteyden avulla olen saanut kaiken haluamani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin ja narsistit haistaa

Sepä

Vierailija
4/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaa. Kiltteys kantaa. Olen aina ollut kiltti ja se on tasoittanut tieni joka paikkaan, kiltteyden avulla olen saanut kaiken haluamani.

Näytä niin uskon, tai sitten olet liikkunut sinulle oikeissa ympyröissä

Vierailija
5/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervettä itsetuntoa kehiin ja uskallusta ottaa omansa.

Niin kuin sanoit, kiltteys ei kannata. 

Vierailija
6/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tervettä itsetuntoa kehiin ja uskallusta ottaa omansa." ---> Toisten vahingoittaminen ei kuulu siihen kategoriaan

Vierailija
7/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannata kiltteyttä ehdottomasti sille joka on kiva, mutta ei kannata jakaa kaikkea kaikille ja pitää olla varovainen. Ei kynnysmatto.

Vierailija
8/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika ymmärtäminen, suvaitsevaisuus, toisten auttaminen, kaikenmaailman hörhöjen ymmärtäminen....ei kannata!

Vierailija
9/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista olla sekä lempeä että luja. Omat jämäkät rajat ei tarkoita että pitäisi hylätä itsensä. Lempeä mutta luja.

Vierailija
10/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys on hyvä asia. Ihmiset vain käsittävät väärin sen asian, jotta aina pitäisi saada tekemästään hyvästä jotakin takaisin. Kiltti ihminen tekee asiat sydämestään eikä odota mitään takaisin. 

Vierailija
11/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä niin uskon, tai sitten olet liikkunut sinulle oikeissa ympyröissä

Kilttinä olen hakenut elämäni aikana kolmea työpaikkaa, kaikkiin pääsin, kilttinä en ole saanut vihamiehiä vaan aina tullut toimeen kaikkien kanssa, myös niiden työkavereiden joita muut väittivät "vaikeiksi", kilttinä pääsin myös valitsemaan parhaista miehistä parhaan, ja kilttinä myös voitin anopin ystäväkseni. Kiltteys lisää kiltteyttä, kun on kiltti niin muutkin ovat. 

Vierailija
12/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Kiltteys ei tarkoita ovimattona olemista. Jotkut tutut ja kaverit ihmettelevät, että miten minulla yleensä käy asioissa niin "hyvä tuuri", ts. tapaan hienon naisen, saan ylennyksen ja muutenkin eteeni ilmestyy kaikenlaisia mahdollisuuksia. Ei siinä ole mitään "tuuria". En ole mitenkään erinomainen tai muita parempi asioissa, vaan se johtuu pääasiassa siitä, että olen mukava ja ystävällinen ihminen. En kilpaile muiden kanssa, en ole opportunisti, osaan myös iloita toisten menestyksestä tai onnesta, ei ole mitään syytä kiukutella kavereille tai työkavereille, eikä laukoa ikäviä, kettuilevia tai passiivis-aggressiivisia kommentteja. Mieluummin autan kun mietin, että miten saan tästä tai tuosta tilanteesta eniten itselleni etua. 

Aina ei ollut näin, mutta kun pääsin selville omista kipukohdistani ja sain ne järjestykseen, niin siitä lähtien olen luonnostani ollut kiltti tai mukava.

Vierailija
13/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Kiltteys ei tarkoita ovimattona olemista. Jotkut tutut ja kaverit ihmettelevät, että miten minulla yleensä käy asioissa niin "hyvä tuuri", ts. tapaan hienon naisen, saan ylennyksen ja muutenkin eteeni ilmestyy kaikenlaisia mahdollisuuksia. Ei siinä ole mitään "tuuria". En ole mitenkään erinomainen tai muita parempi asioissa, vaan se johtuu pääasiassa siitä, että olen mukava ja ystävällinen ihminen. En kilpaile muiden kanssa, en ole opportunisti, osaan myös iloita toisten menestyksestä tai onnesta, ei ole mitään syytä kiukutella kavereille tai työkavereille, eikä laukoa ikäviä, kettuilevia tai passiivis-aggressiivisia kommentteja. Mieluummin autan kun mietin, että miten saan tästä tai tuosta tilanteesta eniten itselleni

Näin se kuuluisi olla

Vierailija
14/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Kiltteys ei tarkoita ovimattona olemista. Jotkut tutut ja kaverit ihmettelevät, että miten minulla yleensä käy asioissa niin "hyvä tuuri", ts. tapaan hienon naisen, saan ylennyksen ja muutenkin eteeni ilmestyy kaikenlaisia mahdollisuuksia. Ei siinä ole mitään "tuuria". En ole mitenkään erinomainen tai muita parempi asioissa, vaan se johtuu pääasiassa siitä, että olen mukava ja ystävällinen ihminen. En kilpaile muiden kanssa, en ole opportunisti, osaan myös iloita toisten menestyksestä tai onnesta, ei ole mitään syytä kiukutella kavereille tai työkavereille, eikä laukoa ikäviä, kettuilevia tai passiivis-aggressiivisia kommentteja. Mieluummin autan kun mietin, että miten saan tästä tai tuosta tilanteesta eniten itselleni

Ihana olet. Kaikkea hyvää jatkossakin sinulle.

Vierailija
15/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei pidä paikkaansa. 

Vierailija
16/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on tehnyt samallalailla kuin itse kuvailet tehneesi mutta on saannut osakseen pelkkää epäonnea ja kuraa niskaan?

Vierailija
17/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pitää paikkansa.

Muut ihmiset vaan käyttää hyväksi jollain lailla. Koulussa ja opiskekuissakin voi joutua apinalauman raatelemaksi. Parisuhteissa kumppani taas voi pettää tai hakkaa kilttiä.

Jos on kiltti ihminen kannattaa se kätkeä petoihmisiltä.

Vierailija
18/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy osata luovia älykkäästi. Olla sopivasti kiltti ja oikeissa paikoissa, mutta ei liikaa.

Vierailija
19/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana olet. Kaikkea hyvää jatkossakin sinulle.

Olen saanut hyvää esimerkkiä elämässäni mukavilta ja ystävällisiltä ihmisiltä kun olin nuorempi. Kiitollinen siitä.

Vierailija
20/44 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltteys ei sulje pois itsetuntoa eikä uskallusta. Omia mielipiteitä tai tärkeitä asioita voi ajaa ja puolustaa myös kiltisti, ja se johtaa parempiin lopputuloksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä