Suomalaiset eivät välitä mistään
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on hienoa. Rento meininki kun ei tarvitse nipottaa mistään
Rentoudesta ei voi suomalaisten tapauksessa puhua. Suomessa nipotetaan muutaman minuutin myöhästymisestä, suihkussa käymisestä liian myöhään, eväiden syömisestä julkisissa liikennevälineissä, puheliaisuudesta, siitä, kuin muilla on hauskaa, lapsista missä tahansa julkisessa paikassa jne. Paitsi ettei nipotus tapahdu suoraselkäisesti vaan anonyymisti netissä ja heippalapuilla.
Kyllä, ja jos esim. kissa erehtyy jaloittelemaan vapaana ulkona, on se maailman suurin katastrofi ja lynkkaus- porukka on valmiina, piittaamatta siitä, onko kissalla ihan oikea koti missä siitä huolehditaan. Tärkeämpää on se, että lietsotaan järjetöntä pelkoa ja eläinvihaa sillä varjolla, että suojeltaisii
Todella hyvä ja vertauskuvauksellinen kommentti. Voi samaistua kommenttiisi
Miten niin? Jatkuvastihan joku pöyristyy jostain.
Mitähän vttua nyt taas? Suomalaiset välittävät kyllä mutta eivät jaksa välittää kaikista ympärillään olevista eikä varsinkaan koko ajan ja jatkuvalla syötöllä. Ovat ihmisiä: tuntevia ja ajattelevia jotka joskus väsyvät myös itse jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ap itse luulet miksi niin?
Ra sis ti. Sitten kun puhutaan työasioista, niin yleensä ne persut on siellä riitojen aloittaja
Persut sentään tekevät töitä.
Kyllä ne muutkin töitä haluaa tehdä
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan välitäkkään, koska Marin pisti kaiken paskaksi. Vielä kehtaa bimboilla julkisesti, minua ei huvita mikään.
Ja jatkaa tuota valehtelua ihan pokkana päin naamaa. Ihan hävytön akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ra sis ti. Sitten kun puhutaan työasioista, niin yleensä ne persut on siellä riitojen aloittaja
Pelkkä halu ei riitä. Sitä vaan käytetään tekosyynä sille ettei niitä töitä koskaan mukamas löydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä halu ei riitä. Sitä vaan käytetään tekosyynä sille ettei niitä töitä koskaan mukamas löydä.
Pistäkää kaikki työpaikat tänne päin, mä hoidan
Olemme passiivisia, siksi emme vastustele mm. kun kehitysmaalaiset valtaavat maamme tulta ja tappuraa täynnä olevien MT-vasemmistolaisten tuella.
Kyllä, ja jos esim. kissa erehtyy jaloittelemaan vapaana ulkona, on se maailman suurin katastrofi ja lynkkaus- porukka on valmiina, piittaamatta siitä, onko kissalla ihan oikea koti missä siitä huolehditaan. Tärkeämpää on se, että lietsotaan järjetöntä pelkoa ja eläinvihaa sillä varjolla, että suojeltaisiin eläimiä. Kaikki tällainen hysteria vie vain ihmisiä kauemmaksi luonnosta ja epämukavoittaa eläinten luonnollista elämää. Ja nyt tosiaan tarkoitan eläimiä joista huolehditaan. Järjen käyttö olisi mahtava juttu, ihan joka asiassa.