Ferritiini kotitestin tehneitä?
Kommentit (44)
Ei hitto et me voimaannuttiin! Kaikki stagella inspiroitu ihan SAIRAASTI!
Vierailija kirjoitti: Ei hitto et me voimaannuttiin! Kaikki stagella inspiroitu ihan SAIRAASTI!
MIKÄ ON POINTTISI??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 100 koska syön lihaa niin kuin normaalit ihmiset
Ootteko ikinä testanneet edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ferritiini arvo 10. Pitäisi vissiin tehdä asialle jotain?
Todella matala ferritiini. Aloita rautalisä.
Todellakaan pidä ominpäin aloittaa mitään rautakuuria ilman lääkärin konsultointia ja ohjeistusta. Vastuuton neuvoa noin.
Raudan syömisellä on sivuvaikutuksia, eikä niitä kuulu syödä heppoisin tai väärin perustein.
Ehkä se oli tarkoitettu olemaan niin.
Ferritiini ei kerro ilmeisesti raudasta paljoakaan. Kudoksissa voi olla rautaa, mutta jos muu vitamiinitasapaino (erit. k-vitamiini) ei ole eri syistä kunnossa niin rauta ei ole siellä missä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ferritiini arvo 10. Pitäisi vissiin tehdä asialle jotain?
Todella matala ferritiini. Aloita rautalisä.
Todellakaan pidä ominpäin aloittaa mitään rautakuuria ilman lääkärin konsultointia ja ohjeistusta. Vastuuton neuvoa noin.
Raudan syömisellä on sivuvaikutuksia, eikä niitä kuulu syödä heppoisin tai väärin perustein.
On aina matala hemoglobiini, ja lääkäri kehoitti syömään rautakuurin (fe100mg, 20kpl pakkauksessa) pari kertaa vuodessa. Voimattomasta olosta tiedän, milloin on taas aika.
Katsoin tuossa apteekissa myytävää ferritiinitestiä ja siinä kerrottiin ,että on LUOTETTAVA. Miten ihmeessä, kun täällä ihmiset väittää muuta . Sehän maksaa vain 10e.
Miksi palsta on niin outo paikka? Koska kaikki kirjoittajat ovat anonyymejä ja he eivät ole vastuussa sanomisistaan.
Tyyri esiintyy muinaisissa loitsuissa oravan toisintonimenä.
Menkää suoraan labraan. Mittauttakaa kaikki mikä liittyy ferritiiniin / kolme ainkin kolme eri arvoa. Sekä väsymykseen liittyen B12 ja D. Kaikki kerralla. + Vaihdevuosi-iässä se fsh tms.
Muttajoo ihan naurettavaa lässytystä ja yksittäisiin sanavalintoihin takertumista, tsemppaa vähän!
Oletko koskaan kuullut makuasioista?
En tehnyt kotitestiä, mutta viime verikokeessa ferritiini 330. Sen jälkeen, kun menkat loppuivat alkoi ferritiini nousta hurjasti.
Noh olikos ihmettelijä ap:lla jotain muutakin ihmeteltävää
Minulla näytti kotitesti viime kesänä matalaa ferritiiniä ja labratulos olikin sitten 8.
Rautalisä on auttanut ja nyt jossain 30 paikkeilla.