Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olisiko Petteri Orpon jo aika vetää johtopäätökset ja jättää hallituksensa eroanomus?
Kommentit (5)
Kyllä.
Persut hallituksessa estävät vahvan Euroopan rakennuksen.
Tätä menoa kuollaan kaikki, kiitos persujen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Persut hallituksessa estävät vahvan Euroopan rakennuksen.
Tätä menoa kuollaan kaikki, kiitos persujen.
Sori Krasnov, mutta Persut eivät avaa rybyn rajaa vaikka kuinka itkettää.
Orpo on paras pääministeri koskaan. Onneksi se on vielä seuraavankin kauden että saadaan kunnolla leikattua.
Alue: Aihe vapaa
Niin. Taitaa Orpon kampaviinerit olla syöty.