Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen takia muutto

Vierailija
05.12.2024 |

Muuttaisitko toiselle paiklakunnalle mikäli se tarkottaisi, että asuisit silloin lähempänä lastasi ja voisitte tavata useammin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asut edes toisella paikkakunnalla kuin lapsesi?

Vierailija
2/19 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi , lapseni asuvat keskisuomen seuduilla, itse  asun Etelä- Karjalassa. Luultavammin lapseni muuttaisi tänne synnyin kaupunkiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitetaan kai lasta joka on alaikäinen

Vierailija
4/19 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monesta asiasta. Noilla tiedoilla vaikea vastata.

Vierailija
5/19 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen harkinnut. Ongelma on vain se, etten luultavasti viihtyisi. Toisella paikkakunnalla luultavasti (asuvat kahdessa eri paikassa) mutta se on taas niin kallis asua että ei sen takia houkuttele.

Vierailija
6/19 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu kahdella paikkakunnalla  alakouluikäiset lapset, toinen Espoossa ja toinen Kokkolassa. Oon ite muuttanut Tampereelle jotta voin nähdä kumpaakin lasta yhtäpaljon.

Vierailija
7/19 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lasten iästä.

Vaikuttaa aika paljon,  onko lapsi 1v vai 17v?

Vierailija
8/19 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset 4 ja 8

AP

Vierailija
9/19 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin nuoret sisarukset asuvat eri kaupungeissa eikä kumpikaan samassa kaupungissa kuin sinä?

Vierailija
10/19 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden naisen kanssa tehty mukulat. Asun nyt samassa kaupungissa kuin toinen lapsista, mutta yritän pohtia keinoa jotta voisin nähdä kumpaakin lasta tasavertaisesti yhtäpaljon

Vierailija
11/19 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa. Lasten takia tekisin mitä vaan

Vierailija
12/19 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme 1000 km päästä 200 km päähän lapsesta, kun hän sairastui. Ei vaan kyetty enää olemaan niin kaukana.

Vierailija
13/19 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen useasti miettinyt miten paljon helpompi tämä pikkulapsivaihe olisi jos äitini asuisi täällä päin. Ei pelkästään siksi että olisi joskus mahdollisuus pikaiseen apuun vaan siksi että meillä olisi tuttu ja turvallinen paikka opetella kyläilyä lapsen kanssa yhdessä. Olisi tosi ihanaa viettää äidin kanssa aikaa. Olemme täysin ilman tukiverkkoja täällä, koska mieheni vanhemmat ovat kuolleet. Tuntuu toisinaan siltä ettei kaikki osaa arvostaa sitä jos on isovanhemmat tukena arjessa varsinkin kun lapset on pieniä. Äitini asuu 60 km:n päässä, ei aja itse autoa ja on sietänyt jo 30 vuotta mun juoppoa isääni. Paapoo häntä kuin pientä lasta. En astu jalallanikaan siihen taloon niin kauan kuin isä on elossa. Muistan loppuelämäni miltä tuntuu juosta pakoon hullus humalaista, sietää sitä juopottelumökää vaikka aamulla piti herätä kouluun jne. On tosi sääli että äitini ei tuolta uskalla irtautua ja alkaa elämään elämäänsä. Ikää yli 50, ei hän siitä enää nuorru. Puhuminen ei auta. 

Vierailija
14/19 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin lapsen takia toiselle paikkakunnalle, jotta hän pystyi jatkamaan harrastustaan korkeimmalla tasolla.

Vierailija
15/19 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on parikin miestä muuttanut ja sitten sossuloiden avulla lapset vieraannutettu isästään.

Tällänen vieraannuttamisen mekka täällä.

Vierailija
16/19 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapsen isä asuu 500 km päässä. En voi koskaan käsittää miten joku päättää muuttaa pois lapsensa läheltä. Itsekästä

Vierailija
17/19 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/19 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on useamman kanssa tehny lapsen niin on pöljä. Pitäähän siknä vastuu kantaa ja tavata jokaista lasta yhtäpaljon. 

Vierailija
19/19 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpäniin