Käytättekö kahvin seassa rasvaton arkijuoma maitoa?
Itse käytän, koska se on halvinta. Maksaa alle 80 centtiä.
Kommentit (35)
Kannattaisi vaihtaa muuhun maitoon niin saattaisi oppia kirjoittamaan sanan sentti oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään, vaan juon mustana. Aikanaan kahviini piti olla kermaa ja sokeria. Sitten lopetin sokerin käytön kahvissa. Jossain vaiheessa vaihdoin kerman kevytmaitoon. Noin neljä vuotta sitten kyllästyin maidon käyttöönkin ja aloin juoda kahvini mustana. Aluksi vaati totuttelemista, mutta nykyisin on itsestäänselvyys. Kahvileipä on tosin aina ollut pakollinen lisuke. Jos ei ole kahvileipää, en juo kahviakaan.
Luulet, että se kahvipulla on terveellisempi kuin kerma kahvissa :D:D:D
Ei pullaa ja muita kahvileipiä syödä terveellisyyden takia, vaan siksi, että halutaan herkutella! DDDDDDDDDD!!!
Minulla on vaahdotin joka samalla kuumentaa maidon. Aamukahviin tätä ja yksi espresso. Sokeria ei tarvitse. On herkullinen aamukahvi.
Vierailija kirjoitti:
En käytä ollenkaan. Opettelin elämään ilman maitoa kun kyllästyin sen raahaamiseen kaupasta ja osin korkean hinnan takiakin.
Minulla kuluu alle litra viikossa maitoa kun en juo maitoa, vain kahviin laitan. Ei ole minusta raahaamista yksi litra viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Mustana parasta.
No, ainakin parempaa kuin rasvattomalla arkijuomalla, joka siis ei ole edes maito.
Ja leivän päälle sipaisen rasvatonta arkilevitettä sekä puolikkaan ohuen siivun rasvatonta arkijuustoketta.
En käytä. Laktoositonta kevyt maitoa käytän, merkillä ei väliä.
En maksa harmaasta vesilitkusta penniäkään. Osta sinä vaan sitä arkimaitoas, kun olet niin älykäs. Sama kuin täyttäisi täysmaidon purkin vedellä, kun se on käytetty.
Vierailija kirjoitti:
En maksa harmaasta vesilitkusta penniäkään. Osta sinä vaan sitä arkimaitoas, kun olet niin älykäs. Sama kuin täyttäisi täysmaidon purkin vedellä, kun se on käytetty.
Laita tuo jo Niksi-Pirkkaan, on suorastaan palkitsemisen arvoinen neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Kaura- tai soijajuomaa
Jos haluaa pilata kahvin aromit jollakin maitotuotteella, noilla tuotteilla tulos on vielä karmeampi. Maussa ei kahvi edes erotu enää, on vain jotakin epämääräistä maustettua kaura- tai soijalientä.
Jos minulle tarjotaan suomikahvia eli sitä j-mokkaa yleensä, kunnon kermaa pitää olla!
Kahvista tulee harmaata varpaanpesuvettä, jos siihen laittaa rasvatonta maitoa. Jos kyläpaikassa tarjolla vain rasvatonta, juon mustana.
Siitä saa päälle haisevia mahanpuruja, mitä taas musta kahvi ei tee.