Syysi ettet matkusta yksityiskoneella?
Oisko vähän mukavampaa kuin ahtautua economyluokan sillipurkkiin.
Kommentit (21)
Tykkään istua rahvaan kanssa karvahattupuolella. Siellä on parhaat jutut.
Ei ole lentokenttää kotipihassa, eikä kauppakeskuksessa.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei ole tarvetta matkustaa minkäänlaisella koneella 😎
Kone se on polkupyöräkin.
Lennän mantereelta toiselle ja yksityiskone joutuisi pysähtymään tankkaamaan. Eli nopeampi lentää isolla koneella.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Kone se on polkupyöräkin.
En oo sitäkään käyttäny varmaan pariin vuoteen 😃
Olen matkustanut töiden takia.
Ja kerran käytännössä yksityiskone kun oli Turkish airlinesin koneen neitsytlento Helsinki-Turkki. Meitä oli 7 hengen seurue ja toinen seurue (jalkapallojoukkue) 15 henkeä
Vierailija kirjoitti:
Lennän mantereelta toiselle ja yksityiskone joutuisi pysähtymään tankkaamaan. Eli nopeampi lentää isolla koneella.
Höpö höpö.
Esim. 650 heittää Atlantin yli kevyesti.
ja oli meillä kerran 737 omassa käytössä vuokralla.
En osaa päättää koskaan, millä yksityiskoneistani lentäisin.
Myös lentokenttien puute harrastusten, kauppojen ym. lähellä rajoittaa ikävästi elämää. Täytyy aina lentää johonkin hiton Dubaihin asti shoppailemaan.
No kun en matkusta millään, minulla on nuppi kunnossa eikä tarvitse paeta minnekään mitään.
On valitettavasti niin pieni tontti ettei siihen pysty rakentamaan lentokenttää.
Olen julkisella puolella töissä, enkä periaatteestakaan matkusta kuin economyssa.
Vartijat varmaankin heittäisivät mut pihalle sieltä.
Kuljen mieluummin julkisilla. Säästää ympäristöä.
Yksityiskoneella lentääkseen ei tarvitse omaa lentokenttää eikä edes lentokonetta vaan sellaisen pystyy vuokraamaan reissua varten. Finnairiltakin voi vuokrata lentokoneen henkilökuntineen, meidän työpaikalla tehdään niin kun on yleensä koneellisen verran menossa porukkaa samaan paikkaan. Tulee henkeä kohden monesti edullisemmaksikin kuin jos jokaiselle ostettaisiin lentolippu erikseen. Jos on lähdössä isommalla porukalla lomareissuunkin, niin yksityiskone voi oikeasti olla hyvä vaihtoehto, hinta on yllättävän maltillinen.