Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen inhottavalle valokuvalle, joka on vuodelta 1988?

Vierailija
25.02.2025 |

Haluaisin hävittää kyseisen valokuvan, jonka itse olen ottanut, mut en arvannut ottohetkellä, kuinka sairas yhteys kuvattavien välillä on saattanut vallita, koska kuvan toinen henkilö esiintyy juuri kuvan ottohetkellä  tietyllä tavalla ja molemmat hymyilevät oudosti. Ei saatana sentään, inhottaa pitää hallussa tuonlaista valokuvaa, kun tiedän tiettyjä juttuja toisesta osapuolesta! Olen poistanut kuvan albumista ja laittanut sen kirjekuoreen, ja pyytänyt  lähimmäistäni lähettää kuoren päälle nimen  kirjoittamalleni  henkilölle, jos en itse enää ole sitä antamassa.   Herättää näet kysymyksiä kyseinen kuva, mutta mitäpä hyötyä siitä olisi enää kenellekään, vaikka haluaisin tietää kuitenkin. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneisyyden vangit.

Vierailija
2/14 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppuriin? Roskiin? Polta kuva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuva kertoo jossakin tapauksissa enemmän kuin tuhat sanaa, vaikkei niitä sanottaisikaan. 

Kertaakaan en ole erehtynyt muissakaan negatiivisissa asioissa, jos ja kun eteeni on tullut tietooni tilanne, jossa olen voinut tehdä johtopäätökseni jo aiempien tapahtumien pohjalta sen hetkiseen tilanteeseen tiettyjen  ihmisten välillä, niin jossain vaiheessa myöhemmin olen saanut tietää luotettavalta taholta, että niin se vaan on mennyt, kuten olen ajatellutkin, vaikka asianomaisen salailu ja peitteleminen on ollut todellakin suoranaista valehtelua vuosien ajan.  Ihmisellä saattaa olla läheisriippuvuus ja pelko yksin jäämisestään niin voimakasta, että sietää toiselta ihmiseltä ihan mitä vaan. Uskomatonta, mutta totta!

Vierailija
4/14 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valokuva kertoo jossakin tapauksissa enemmän kuin tuhat sanaa, vaikkei niitä sanottaisikaan. 

Kertaakaan en ole erehtynyt muissakaan negatiivisissa asioissa, jos ja kun eteeni on tullut tietooni tilanne, jossa olen voinut tehdä johtopäätökseni jo aiempien tapahtumien pohjalta sen hetkiseen tilanteeseen tiettyjen  ihmisten välillä, niin jossain vaiheessa myöhemmin olen saanut tietää luotettavalta taholta, että niin se vaan on mennyt, kuten olen ajatellutkin, vaikka asianomaisen salailu ja peitteleminen on ollut todellakin suoranaista valehtelua vuosien ajan.  Ihmisellä saattaa olla läheisriippuvuus ja pelko yksin jäämisestään niin voimakasta, että sietää toiselta ihmiseltä ihan mitä vaan. Uskomatonta, mutta totta!

Sulla vähän lentää ja rönsyää ajattelu. Meneekö jo psykoosin puolelle?

Vierailija
5/14 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, miksi menisi psykoosin puolelle, kun on kyse tosiasioista, jotka ovat pitäneet tietyt jutut paikkansa ennenkin ennen paljastumistaan?  

Ei muuta kuin odottelemisin, ja kyllä se totuus vielä esiin tulee ennemmin tai myöhemmin. Joku ratkeaa ja leviää kuitenkin.

Vierailija
6/14 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppuriin? Roskiin? Polta kuva?

En todellakaan laita roskiin kuvaa. Todistusaineistoa. Härren good. 

Vierailija
7/14 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla vähän lentää ja rönsyää ajattelu. Meneekö jo psykoosin puolelle?

Ja sinäkö mukama tiedät ap: n kertoman osapuolet ja hänen ottamansa kuvan henkilöt ja suhteen ja jopa kuvasta nähtävän tosiasiallisen viittauksen rikolliseen toimintaan??? Pidä vaan omat psykoosisi tulilla omassa mielessäsi.

Vierailija
8/14 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti hymyili oudosti palaverin alkaessa.

Vierailija
9/14 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Antti.

Vierailija
10/14 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digiväkivaltaa ennen digiä?

Vierailija
11/14 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä roskiin. Paitsi jos kuvassa on murha. Murha ei vanhene koskaan.

Vierailija
12/14 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todisteet on olemassa ja rikosilmoitus tehty.

Vierailija
13/14 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Todisteet on olemassa ja rikosilmoitus tehty.""

Ai mistä on todisteet ja rikosilmoitus tehty? 

Ap: n kuvastako?  Tajuatko, että juurikin tuossa kuvassa oleva toinen henkilö eli se todellinen tuomiolle viemätön tietämäni rikollinen on saattanutkin tahallaan toimia kuvan ottohetkellä niin, että saataisiin käännettyä  hänen entinen syytön uhrinsa eli kuvan ottajakin epäilynalaiseksi. Sehän tässä just onkin se MUTTA?  Etenkin kun tuon kuvan syyllinen jäi tuomiotta ja on jo kuollut aikoja sitten.  Sittemmin tuo kuvan toinen henkilö on elossa ja haluaakin olla hiljaa syistä että....   Olen muuten antanut kuvan kopion yhdelle vielä elossa olevalle lähisukulaiselleni, joka kyllä tietää ko. asiasta minun osaltani, mutta eipä hänellä ole kanttia sitä kuvaa viedä kamarille, koska hengissä on vielä heitä, jotka myöskin tietää kuvan ottajan osalta, kuka on syyllistynyt ja miten.... Olenkin miettinyt, että kuvan ottajaa voitaisiin syyllistää, ja täten yriys kääntää uhristakin rikollinen. TÖRKEÄÄ!!! Kuvan ottajalla on päätodistajat jo menehtyneet. 

Viha on suuri ja kihisee välillä, että jätin itse asiasta tekemättä aikoinaan  rikosilmoituksen. Ei olisi pitänyt antaa armoa sittenkään saatanan paskalle sairaalle!

Vierailija
14/14 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisipä ihmiset, miten paljon jotkut ihmiset ovat joutuneet kärsimään uhrin osassa oikeusistuntoihin päättymättömien ilmiselkeiden rikosten takia.  

Esim. Perheen sisäisten lähisuhteiden välisiä ilmiselkeitä rikoksia on lakaistu ns. mattojen alle piiloon. Ja uhritkin syyllistyvät itseensä kohdistuvien rikollisten toimien pimittämisiin, sillä kun ja jos asiat tuotaisiin päivän valoon ja vietäisiin kamarille tiedoksi, niin se tietäisi ikuista välien poikkimenoa niiden rakkaidenkin ihmisten kanssa, jotka haluavat suojella oman perheenjäsenen mainetta ja samalla mukamas niin  rikkeetöntä perhe- elämää.  Eli perhepiirin ja suvun uhrijäsenestäkin tehtäisiin syyllinen, vaikka olisikin ollut rikollisen toiminnan uhri.