Mitkä hanskat on hyvät ajaessa?
Mitkä hanskat/käsineet on hyvät jos ajaa autolla?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
nahka?
Onko jotain lähteitä heittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nahka?
Onko jotain lähteitä heittää?
Maalaisjärki.
Saa hyvän otteen ratista. Neulesormikkailla ei saa, ne liukuu enemmän.
Mitä aiot ajaa:
- autoa
- motskaria
- veloa
- muijaa
- jotain muuta
Todella tiukat ja sellaiset missä on mahdollisimman paljon kitkaa. Hirvittää kun näkee jotain neulesormikkaita pitelevän rattia, pitäisi syttyä lamppu päässä kun miettii mitä sitten tapahtuu kun pitäisi tehdä nopeita ohjausliikkeitä.
Sausolla on hyviä ajohanskoja saatavilla.
Ajohanskat - voit googlata. Vaihtoehtoja löytyy
Ei sitten mitkään.
Ei ajaessa mitään hanskoja tarvita, poislukien talviautoilu ja
silloinkin hanskoja tarvitaan vain siihen asti, kun auto
on kunnolla lämmennyt.
Kyllä nahkaiset ajohanskat pitää olla. Netissä noita https://vuodenmies.com/parhaat-ajohanskat/ on esitelty tarkemmin esim tuollaiset verkkohansikkaat on varmasti paremmat jos ajaa radalla.
Ajo ja panohanskat on sitten erikseen! T. Rattimies-Risto
Mulla on Mersussa lämmitettävä ratti niin ei tarvitse hanskoja ajaessa t. Se vähän rikkaampi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nahkaiset ajohanskat pitää olla. Netissä noita https://vuodenmies.com/parhaat-ajohanskat/ on esitelty tarkemmin esim tuollaiset verkkohansikkaat on varmasti paremmat jos ajaa radalla.
Jos ajat radalla (kilpaa), niin siihen on ihan omat vaatimukset eikä tuollaisilla tavishanskoilla tee mitään.
Pitää olla mahdollisimman hyvä pito ratista kämmenpuolella. Ralli ja formulakuskeillakin on hanskat kädessä. Itse kaahaan aina länkkäriä bemarilla niin tarvitsee hyvät hanskat jotta pysyy bemmi tiellä kun kiilaan ja kiihdyttelen liikenteen seassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Mersussa lämmitettävä ratti niin ei tarvitse hanskoja ajaessa t. Se vähän rikkaampi
Ajohansikkaat ovat tyylikkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajohansikkaat ovat tyylikkäät.
Sivusta totean ettei ennenkään rahalla ole saanut makua ja tyylitajua itselleen
Minä ostin aikanaan Rukkas-Urholta markkinoilta 10 paria nahkarukkasia 10 markalla ja ne olivat hirmu hyviä kun ajoin hevosta noin 20 vuotta maatalon töissä. Autoa ajan herraskaisesti paljain käsin, kun on ohjauspyörän lämmitin.
Minulla sauson ajohanskat.hirven nahasta.on hyvät.
nahka?