VM naureskelee kun Harkimo kertoo koteihinsa kaatuneista vanhuksista, jotka
makaavat tuntikausia omissa eritteissään.
Meidän VM, joka kuvittelee kansan tietävän hänen äitinsä kuolinpäivän ja hiljentyvän suremaan sitä vuosittain, ei tajua, että meillä on omat äidit ja isät heitteillä hänen säästötoimiensa ja kurjistamissuunnitelmiensa takia.
Miten alas tuo akka pystyykään vajoamaan?
Kommentit (33)
Aina uusia syvyysennätyksiä vaikuttaa tekevän. Mitä muuta voi odottaa puolueelta, jonka kansanedustajat ovat lietelantaa.
Ja nyt äänessä Kaisa Juuso, jonka yksityistien kunnossapitoon Lappiin liikeni valtion varoja 900 000 euroa. Lähes miljoona. Mahtaa olla kova liikenne siellä, paljon poroja ja kelkkamiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Purra haaveilee vain lasten ampumisesta.
Osa lapsista kasvaa sinunlaisiksi, joten en syytä.
Tämän hallituksen arvovalinnat: oksettavia.
Harkimo vesittää hoitoraporttien tapauskertomuksilla Purran omaa vaaliuhrautumista.
Jos se haluaa tappaa kaikkien muidenkin äidit?
Minun äitini on kuollut ikävällä tavalla. Isäni äiti kuoli salamaniskuun hänen silmiensä edessä kun hän oli 10-vuotias. Isä ja minä ei silti olla kasvettu julmiksi ja kylmiksi perkeleiksi, jotka nauttii muiden kiusaamisesta.
Eikä kumpikaan meistä uhriudu siksi, ettei koko muu ihmiskunta sure meidän kanssamme vuosipäivinä. emme oleta että meidän surumme on suurempi kuin kaikkien muiden tai että me ansaitsisimme jotain erityiskohtelua sen takia.
Purra hyvä: joka päivä kuolee valtavasti ihmisiä. Kaikki he ovat jonkun rakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Riikalla ei ole kaikki hyvin.
Riikalla ei ole mikään hyvin koskaan.
Empatia ei kuulu politiikkaan. Ministeri Purran empatia kohdistuu ministeri Purraan.
Purra naureskeli vasureitten tekopyhyydelle. Suurin osa jättää vanhuksensa heitteille. Erää kärkipoliitikon, vassari tietenkin, äiti kuoli suorastaan nälkään, kun tytär ei välittänyt mitään.
Jotkut elää vanhuksiksi asti toisin kuin Riikan juoppo äiti.
Harkimon veli on kuolemansairas. Saattohoidossa kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos se haluaa tappaa kaikkien muidenkin äidit?
Minun äitini on kuollut ikävällä tavalla. Isäni äiti kuoli salamaniskuun hänen silmiensä edessä kun hän oli 10-vuotias. Isä ja minä ei silti olla kasvettu julmiksi ja kylmiksi perkeleiksi, jotka nauttii muiden kiusaamisesta.
Eikä kumpikaan meistä uhriudu siksi, ettei koko muu ihmiskunta sure meidän kanssamme vuosipäivinä. emme oleta että meidän surumme on suurempi kuin kaikkien muiden tai että me ansaitsisimme jotain erityiskohtelua sen takia.
Purra hyvä: joka päivä kuolee valtavasti ihmisiä. Kaikki he ovat jonkun rakkaita.

Lähetelläänkö teille viestejä että hyvä juttu kun kuoli, varmaan tappoi ittesä kun sai sut yms..
Joka päivä kuolee ihmisiä mutta vain idiootit kommentoivat tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Harkimon veli on kuolemansairas. Saattohoidossa kotonaan.
Mutta riikkulia vain naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Purra naureskeli vasureitten tekopyhyydelle. Suurin osa jättää vanhuksensa heitteille. Erää kärkipoliitikon, vassari tietenkin, äiti kuoli suorastaan nälkään, kun tytär ei välittänyt mitään.
Kerro tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt äänessä Kaisa Juuso, jonka yksityistien kunnossapitoon Lappiin liikeni valtion varoja 900 000 euroa. Lähes miljoona. Mahtaa olla kova liikenne siellä, paljon poroja ja kelkkamiehiä.
Silmää räpäyttämättä valehtelet on Juuson kotikylässä oleva yleinen tie,sekin tuo töitä alueelle mikä on hyvä asia,kaikkea ei tarvitse antaa maailmalle,vai mitä Sanna.
Vierailija kirjoitti:
Empatia ei kuulu politiikkaan. Ministeri Purran empatia kohdistuu ministeri Purraan.
Ei se edes ole empatiaa vaan itsesääliä. Minä ja mun maailman ainoa ja suurin suruni, jota en ole kyennyt 35 vuodessa käsittelemään.
Muiden oletetaan olevan työkunnossa hautajaisia seuraavana päivänä. Lähiomaisen kuolema oikeuttaa yhteen vapaapäivään ja lisäksi hautajaispäivänä saa vapaata. Jos joku pyytäisi vuosipäivää vapaaksi, hänelle naurettaisiin.
Mutta nää kaksinaismoralistiset populistipellet on tunnevammaisia ihmisiä.
Raivopäiseltä vaikutti tuo juusokin. Miten kovia ja tunnottomia nuo ps-naiset oikein on. No ei kai norminainen olisi ps.
Jaksaa ne kehua kuinka digillä hoidetaan vanhukset. Tabletti/läppäri vaan 90-vuotiaalle, lääkeautomaatti josta ei osaa/muista ottaa lääkkeitä, viikon annosruuat jääkaappiin josta pitää osata ottaa ne mikrouuniin, turvanappi ranteessa.
Niin vanhusvpärjää ilman ihmiskontakteja, kerran viikossa ruokakuski, kerran kuussa lääkeautomaatin täyttäjä.
Kun vaan pää pysyis terveenä, tv. 80-vuotias
Samaa mieltä