Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö telkkua auki kun olet yksin kotona

Vierailija
25.02.2025 |

...että olisi sellainen puheensorina taustalla eikä tuntuisi niin yksinäiseltä. Vai onko tämä ihan outo tapa? (Ja siis olen varmaan liikaa yksin.)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kuuntelen kyllä musiikkia tosi paljon.

Vierailija
2/9 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tv:tä juuri koskaan päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita radio nova, saat paljon kavereita heistä,hyvät jutut usein . heti ota nova,kait sulla matkaradio,netistäkin kuulee

Vierailija
4/9 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson uutiset ehkä pari kertaa viikossa ja yhden elokuvan, lopun ajan telkkari on kiinni. Elin kymmenen vuotta täysin ilman TV:tä silloin lupatarkastajien aikaan, ja usein eivät uskoneet ettei telkkaria ole, vaan pyysivät päästä omin silmin tarkistamaan asian. 

Vierailija
5/9 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen töissä koulussa ja päiväkodissa, joten illalla haluan hiljaisuutta.

Vierailija
6/9 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin televisiosta jo parikymmentä vuotta sitten. Netistä katson välillä jotain. Musiikkia kuuntelen usein, ja aina keskittyneesti. En siedä turhaa hälinää taustalla.

Joskus kiusaa puhelimessa puhuttaessa, kun puhekumppanilla on televisio päällä siellä taustalla. Häiritsee keskittymistä siihen puheluun.

Vierailija
7/9 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, yleensä laitan jonkun podin tai musiikkia (riippuen minkä tekemisen taustaksi sen laitan), jos kaipaan ääniärsykettä.

Vierailija
8/9 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Avaan television silloin vain kun jotain katson, muuten se on suljettuna. Radio saattaa soida taustalla, tai jotain kivaa musiikkia cd:ltä.

Vierailija
9/9 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saattaa olla sekä telkku että radio päällä yhtäaikaa. Tulee sellainen rauhoittava taustamelu, mutta osaan olla myös hiljaisuudessa.