Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tarkkoja olette siisteydestä? (ov)

Vierailija
08.03.2007 |

Onko teillä mm. pölyä pattereiden päällä, kirjahyllyssä, ovien päällä vai kuuluvatko nämä teidän normaali paikkoihin mistä pyyhitte joka viikko pölyt?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän kerran vuodessa käydä joka paika läpi, mutta ei se aina onnistu...

Vierailija
2/12 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissatahroja ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun " heikkous" .

Muuten yritän pitää kodin siistinä, parhaan kykyni mukaan.

Pölyjen pyyhkiminen on minun mukavuusalueeni ulkopuolella.

Vierailija
4/12 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

verhotankojen päälliset ym.. melko tarkka.

Vierailija
5/12 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvät tasot pyyhitään vähintään joka toinen viikko (siivojat).

ovien päältä harvemmin

Vierailija
6/12 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin asuntokaan ei ole hirmusen suuri n. 70 neliöö.

Vierailija
7/12 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkosiivoukseenhan menisi kymmeniä tunteja jos olisi noin tarkka.

Oven päälliset, hmmm... tulisikohan ne muutaman kerran vuodessa pyyhittyä. Keittiöstä useammin kuin muualta tuollaiset listanpäälliset sun muut.

Kirjahylly on lasiovien takana joten sinne ei kerry pölyä pyyhittäväksi asti, kerran pari vuodessa pyyhin sen mutta ei siellä sillonkaan pölyä ole. Viikkosiivouksen yhteydessä tai ainakin kerran 2 viikossa otan imurin pölyharjan kanssa pianon päällisen ja tv:n ja tv-tason päällisen. Muita pölyä kerääviä hyllyjä tai tasoja tai huonekaluja olohuoneessa ei olekaan.

Vierailija
8/12 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

imurointi ja lattioiden pyyhintä, okei lattiat en ihan joka päivä välttämättä, joksus vain joka toinen päivä....

vessan pesu.

tietty keittiötä pyyhin puntoja ym 100 kertaa päivässä.

pölyjä pyyhin " sieltä täältä" ja esim noi evien päälliset joka viikko.

oon tosi tarkka ja haluan et aina on siistiä, tavarat paikoillaan ja raikasta.

Vierailija
9/12 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa vuodessa :-)

Heh, ja meillä on 94 neliötä ja mun viikkosiivous kestää 1,5-2 tuntia. taidan olla leväperäinen siivoaja.

Vierailija
10/12 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista vaakatasossa olevilta pinnoilta, niin ei ehdi kertyä pölyä niin paljon ja siten siivoaminen on paljon helpompaa ja nopeampaa. Joskus jäänyt esim. sairauden takia viikkosiivous tekemättä, niin sitten seuraavalla kerralla siivotessa menee kauemman aikaa. Kieltämättä pölyjen pyyhkimiseen menee kaikkein eniten aikaa...

Vierailija
11/12 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyt pyyhin näkyviltä pinnoilta pari kertaa kuukaudessa ja sitten silloin tällöin ne erikoisemmat paikat. Silloin tällöin=pari kertaa vuodessa. Lattioita pesen tosi harvoin, eteisestä ja keittiöstä ehkä kerran parissa kuukaudessa (keittiössä kyllä pyyhkäisen rätillä jos tahroja) ja muualta kerran vuodessa varmaan. Imuroin kerran viikossa.

Vierailija
12/12 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä jos kuukausittain. Näkyvät paikat useammin mutta listojen päälliset aika harvoin. Siivottavia neliöitä 200. Käyn töissä ja minulla on kaksi vilkasta lasta joten muutakin tekemistä riittää. Pihaa on noin 1000 neliötä ja kun puutarhaan pääsee taas hommiin niin kyllä siinä jää pölyn pyyhkimiset vähemmälle.