Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä työllisyystilanne tällä hetkellä on ravintola-alalla? Olisko alalla työskenteleviä paikalla?

Vierailija
24.02.2025 |

Kovasti olis halu alalle töihin. En mihinkään ketjuun kuten nämä perus burgerpaikat jne. 

Esimerkiksi lounaspaikat, suurkeittiö tms kiinnostaa.

Olen laitellut hakemuksia, olen osaava mutta eri alalla välillä ja muutenkin motivoitunut mutta olen hämilläni, ettei hakemuksia millään tavalla huomioida eikä puhelimeen vastata/viesteihin jos on maininta että voi ottaa yhteyttä nroon. 

Onko työllisyystilanne kääntynyt siihen, ettei tekijöitä tarvita tai hakijoita on valtavasti? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä se tuntui jo pari vuotta sitten. Ravintolat ulisivat työvoimapulaa, mutta eivät vastanneet hakemuksiin mitään, ja tiskaajaltakin toivottiin vähintään pari vuotta kokemusta alalta. LOL.

Vierailija
2/4 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet puoleen hintaan, töitä on runsaasti. Jos haluat palkkaa, paikkoja ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

alalla on valtava työttömyys. Ravintolat menee konkkaan. Jäljellä oleville työntekijöille ei yleensä makseta palkkaa, eikä ainakaan pakollisilta ylityötunneilta. Kannattaa hankkia joku vähän vähemmän p"skamainen ammatti

Vierailija
4/4 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian myöhään tai liian aikaisin liikenteessä. Sesonki on kesällä ja pikkujoulut. Tällä hetkellä ravintolat eivät tee tulosta ja yrittävät tarjota jonkinlaisia tunteja omille työntekijöille. Ei siis tarvetta palkata ketään, kun omillekaan ei meinaa työt riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme