Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAJ voittaa viisut. Ei Erika.

Vierailija
24.02.2025 |

Ruotsin KAJ yhtye vie voiton viisuissa. Erika jää KAJ:n taakse. 

Kommentit (721)

Vierailija
401/721 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän mahtaa KAJ'n jätkistä tuntua kun ovat yhtäkkiä saaneet näin paljon julkisuutta? Eivät varmasti varautuneet ihan tälläiseen suosioon. Huippuja jätkiä ovat, ihan jalat maassa-tyyppejä, eivät ollenkaan ylimielisiä!

Vierailija
402/721 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna KAJ'lla mediapäivä Suomessa! Ovat ainakin Ylex:n aamussa ja X3m:ssä haastattelussa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/721 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaj on nyt noussut vedonlyönnissä jo toiselle sijalle.

Loistavaa. Nyt Ruotsi lähetätte heidät viisuihin, niin voitto on varma.

Nyt jo liki 1,2 miljoonaa on kuunnellut heitä. 

Jo puolet enemmän kuin kilpaileva kappale, ja jättänyt myös  eerikat taakse..

Varma hitti jo, eikö ainoastaan meillä ja Ruotsissa, vaan nousee kohisten ympäri maailmaa.

Voi hah hah

Vierailija
404/721 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että KAJ voisi hyvinkin voittaa koko viisut, mutta Melloja ei voita. Månsille suunniteltu juttu.

Tämä olisi mahtava yhteisjuttu Suomelle ja Ruotsille, mutta tosiaan, Ruotsi ei lähetä tällaista..

Vähän huvittuneena seuraan kaikkia YouTube-kommentteja, jossa kerrotaan, että nämä ovat Suomesta ja sieltä ja tuolta ja miksi he puhuvat ruotsia. Paistaa läpi, että ollaan ylpeitä näistä tyypeistä. Onkohan samoja tyyppejä, jotka haukkuvat jossain muualla suomenruotsalaisia ja pakkoruotsia? No en tiedä, mutta en ole koskaan nähnyt missään kirjoitettavan suomenruotsalaisuudesta niin positiivisesti. 

Vierailija
405/721 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bara vara bastu on Suomen listan ykkönen. Eerika vasta kutonen.

On myös Ruotsin listan ykkönen. Siellä ei eerikasta tietoakaan.

On vedonlynnissä euroviisuihin kakkosena.

Ei yhtään huono tulos.

Vierailija
406/721 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheeta kuraa!!

Vierailija
407/721 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan. On perimätietoa, että saunassa ei kiroilla.

Vierailija
408/721 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että mä toivon että Ruotsi valitsee Bara bada bastun! Se Månsin biisi kuulostaa ihan tekoälyn tekeleeltä. Tosi mitäänsanomaton, vaikka show on hieno. Olisi ihanaa jos Ruotsi vähän uudistaisi tyyliä. Just tommosta hyvällä maulla tehtyä huumorihumppaa haluan nähdä viisuissa. 

Niin kuulostaa teköälybiisiltä. Kuulostaa myös häiritsevän tutulta.

Pätkiä eri kappaleista. Mä tunnistin Wreckin ball:n alkupuolella. Eikä tuo Revolutionin hokeminen kuulosta luontevalta, se kuulostaa niin väkinäiseltä.

Eri

Tattoossa oli samaa vikaa, pätkiä monista eri biiseistä... Voi olla, että jopa ruotsalaiset itse ovat kyllästyneet tähän kaavaan ja haluavat nyt jotain ihan muuta viisuihin. Etenkin raadit tuleva

Swedish house mafian vibat saan tuosta Revolutionista. Tattoohan ihan selvästi on ottanut Mika Newtonin kappaleesta kohdan. Tekoäly on tosi kyseenalainen musiikinkin suhteen. 

Vierailija
409/721 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että KAJ voisi hyvinkin voittaa koko viisut, mutta Melloja ei voita. Månsille suunniteltu juttu.

Tämä olisi mahtava yhteisjuttu Suomelle ja Ruotsille, mutta tosiaan, Ruotsi ei lähetä tällaista..

Vähän huvittuneena seuraan kaikkia YouTube-kommentteja, jossa kerrotaan, että nämä ovat Suomesta ja sieltä ja tuolta ja miksi he puhuvat ruotsia. Paistaa läpi, että ollaan ylpeitä näistä tyypeistä. Onkohan samoja tyyppejä, jotka haukkuvat jossain muualla suomenruotsalaisia ja pakkoruotsia? No en tiedä, mutta en ole koskaan nähnyt missään kirjoitettavan suomenruotsalaisuudesta niin positiivisesti. 

No siellähän on kaikki suomenruotsalaiset vuodattamassa ilon kyyneliä oman erinomaisen kulttuurinsa ja kielensä puolesta <3

Vierailija
410/721 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siellähän on kaikki suomenruotsalaiset vuodattamassa ilon kyyneliä oman erinomaisen kulttuurinsa ja kielensä puolesta <3

No, mie olen kyl karjalaisii, mutta rakastan KAJ:n musiikkia.

Vierailija
411/721 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ on niin hyvä! 

t. suomenkielinen 

Vierailija
412/721 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna KAJ'lla mediapäivä Suomessa! Ovat ainakin Ylex:n aamussa ja X3m:ssä haastattelussa!

Onko tietoa onko paikalla kaikki kolme vai Jakob ja Kevin? Ilmeisesti Axel asuu eri kaupungissa kuin muut. Eräässä videoklipissä Ylen toimittaja saunoo Jakobin ja Kevinin kanssa ja Axel on mukana etäyhteydellä

Vierailija
413/721 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tästä ei tule toisinto vuodesta 2023, että raadit vievät entisen viisuvoittaja taas voittoon, mutta yleisö rakastaa hulluja suomalaisia.

Vierailija
414/721 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa onko paikalla kaikki kolme vai Jakob ja Kevin? Ilmeisesti Axel asuu eri kaupungissa kuin muut. Eräässä videoklipissä Ylen toimittaja saunoo Jakobin ja Kevinin kanssa ja Axel on mukana etäyhteydellä

Ylex:n aamussa ainakin puhuivat että Trio olisi paikalla eli siitä vois päätellä että kaikki kolme olisivat mukana. Axel varmaan halusi viettää edes pari päivää kotona eikä siksi osallistunut tuon videon kuvaamiseen livenä, Vaasasta jossa asuu kuitenkin ajelee Helsinkiin 4,5 tuntia eli ei oo mikään sellanen reissu että käynpäs kuvaamassa yhden videon ja tuun sit takas kotiin. Eiköhän huomenna oo koko poppoo paikalla!

Vierailija
415/721 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tästä ei tule toisinto vuodesta 2023, että raadit vievät entisen viisuvoittaja taas voittoon, mutta yleisö rakastaa hulluja suomalaisia.

Ei ne ole kuin bättre folkia. Tietäisittäpä vaan ...

Vierailija
416/721 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fiilis, että Erikalle tuli mahalasku, eikä pääse edes finaaliin. 

Kai on jo voittanut, vaikkei pääsisi euroviisuihin. Itse en jaksanut kuunnella Månsin biisiä loppuun ja en ole klikannut sen jälkeen. 

Vierailija
417/721 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mie olen kyl karjalaisii, mutta ra

Kyllä stadilaisellekin kelpaa!

Vierailija
418/721 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ yle1 aamun haastattelussa. Ihanan symppiksiä, jalat maassa tyyppejä

Vierailija
419/721 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden videon KAJ:n esityksestä nähnyt, siinä suomalaisia saunojia. Tuli mieleen heti Ruotsin euroviisuissa nähty väliaikanumero saunojista (ja muumeista). Sieltäkö KAJ ideansa varasti??

Vierailija
420/721 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tässä huolehdittu koko kansan kesken Luciastakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi