Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten julkiseen hoitoon pääsee?

Vierailija
24.02.2025 |

Mitkä ovat riittävän pahoja vaivoja, että saa hoitoa Helsingissä?

Emme päässeet vauvan kovan kivun kanssa lääkäriin.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammaslääkäriin odotettu aikaa puolitoista vuotta terveisiä täältä Vantaalta!

Suosittelisin soittamaan uudestaan, minä varasin tarkastusajan Vantaalle viime juhannuksen aikoihin, sain sen syyskuun loppuun ja tarkastuksen yhteydessä suuhygienisti lokakuulle. Puolitoista vuotta kuulostaa jo siltä että joku on mennyt vikaan

Vierailija
62/67 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin soittamaan uudestaan, minä varasin tarkastusajan Vantaalle viime juhannuksen aikoihin, sain sen syyskuun loppuun ja tarkastuksen yhteydessä suuhygienisti lokakuulle. Puolitoista vuotta kuulostaa jo siltä että joku on mennyt vikaan

Sinne on soiteltu useamman kerran ja viestejä laitettu maisan kautta, ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun soitin varatakseni aikaa hammashoitoon, kysyttiin heti että odotanko aikaa tarkistukseen julkiselle vai haluanko maksusitoumuksen yksityiselle. Valitsin maksusitoumuksen mikä tuli lähes heti ja kävin sitten muutaman viikon sisään siellä ykstyisellä tarkastuksessa. Kun ei ongelmia ollut niin sitten kävin julkisella suuhygienistillä eikä aikaa tarvinnut kauaa odotella. Näin toimii asiat Turussa. 

Vain avuttomat odottavat loputtomiin sitä aikaa 1.5 vuotta. Jos ei älyä itse kysellä ajan perään niin ei sinne hoitoon taida halua eikä kovin kiire olla.

Vierailija
64/67 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista aikaa odotat? Minäkin sain n.1v sit ajan suoraan puhelimitse, ei tarvinnut jäädä odottamaan mitään.

Eri

Vierailija
65/67 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en tarvii nii ei kiinnosta. Mua kiinnostas vaan asiat joista itse hyödyn. 

Vierailija
66/67 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme miten muut onnistuvat ajan saamaan lähes heti ja sinä et. Mitä sinulle on vastattu kun olet sinne soittanut? Ei oikein kuulosta tuo sinun juttusi totuudenmukaiselta.

Vierailija
67/67 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sairastut niin soita 112. Siellä arvioidaan tarvitsetko hoitoa. Yleensä tälle palstalle kirjoittelevat eivät tarvitse mitään hoitoa.

Soita  =>   116 117.

Saat kaikki ohjeet sieltä. Jopa lähetteen päivystykseen. 112 numeroon soitetaan silloin, kun on hengen lähdöstä kyse.