~~~ Enskattaret Torstaina ~~~
Keskiviiikon jutut:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9774911&p=1&tmode=1&smode…
Kommentit (22)
Heti alkuun MASUMAMMALLE ja JOLANDALLE pikkuisten johdosta ISOT ONNITTELUT! :)) Ihanaa, vauvoja, ihanaa!
MAMMIS, samma här, tuokin kätilö totes kun kerroin et harrastin kymmenisen vuotta kilpaurheilua, et varaudu ainakin siihen että ponnistusvaihe saattaa olla pitkähkö... no enhän mä näiden polvieni takia oo enää pariin vuoteen pystynyt täyspainoisesti tai kauheen monipuolisesti harrastaa mitään liikuntaa, mut se ei kuulemma auta! Jos on joskus viritellyt vehkeet niin kai ne aika tiukassa kondiksessa pysyykin. Siis nuo syvät vatsalihakset ja lantionpohjanlihakset.
MAKKARAKIN oli PIKKU NAKIN kanssa käynyt pinolla :) Kiva kuulla että teillä on arki lähtenyt rullaamaan hyvin ja vauvakin on noin kiltti. Voi kun uskaltaisit tulla ma treffeille! Olispa ihana nähdä nakki! :) Mut tietty sen mukaan miten uskallat.
COLTSFOOTIN kaveripiiristäkin oli kuulunut haikarauutisia =) Kiva kun tuttavallakin on sama tilanne ja voi vaihtaa kuulumisia. Sähän voit nyt jo konkarina antaa hyviä vinkkejä =)
SERE voi ihku kun ne miehet osaa noinkin kivasti yllättää! =) Kuulostipa todella itsensä likoon laittamiselta tuo miehesi viesti. Meinaa sulla olla mitta täys raskautta... no joo, ihan samoja ajatuksia ainakin täällä on aina välillä. Edelleenkin tuo pukeminen on se mikä ärsyttää eniten kun ei tiedä miten vempuloisi esim. sukkahousut jalkaan kun maha on tiellä. Sen ekan jalan saa edes jotenkin sukkaan mutta toisen jalan ujuttaminen vaatii jo jonkun sortin akrobaattisia kykyjä... JOS sitä joskus miettii sitä pikkukakkosta tilaukseen, niin pitäisköhän koittaa yrittää ajoittaa siten että ei o talviaikaan viimeisillään.... hehe! Pistäs vaan se miehen naama venymään ja sensuroitu kuva liikenteeseen! =)) Varo vain että laitat viestin oikeaan osoitteeseen... arvaa oonko kerran (tosin se ei ollut kuvaviesti mutta aika tuhma muuten) laittanut silloiselle deitille tarkoitetun viestin pomolleni...... hiukka olin paloautona töissä seuraavana päivänä! ;D
VIIPULI, tuttu tapa - mua ei saa enää päästää minkään kaupan lähelle jossa on pikkuruisia lastenvaatteita! Mä en yksinkertaisesti pysty olla ostamatta mitään. Ihan mahdotonta.. Sullakin alkaa viikot olla niin pitkällä että shoppailukin varmasti tuntuu rankalta. Toisaalta, vauvakin alkaa olla valmis, joten jos pikkushoppailu toisinaan vois jopa saada vaavin innostumaan pyrkimään pihalle =)
VIIVI, eikös joku muukin loppupääläinen joskus sanonut että masu katosi jonnekkin hieman ennen synnytystä... ehkä se on joku merkki, hmm =) Pidetään peukkuja!
KANELI oli hampilääkärissä :/ se on kyllä tosi harvoin mieluinen kokemus. Onneks on sullakin seuraavaan käyntiin piiiiitkä aika! :) Kuulostipa älyttömän söpöltä että siellä on sun masussa vauvoilla omat solut yhteisellä keittiöllä!
LIVE - kyllä se siitä vielä riemuksi muuttuu usko pois! :) Ja ne mammahousut ei varmaan ole KENENKÄÄN päällä hyvännäköisiä joten siitä ei kannata panikoitua. Ultrassakin olitte käyneet - kaikki hyvin, hieno juttu! :)
(.) Tä ollut tehokas päivä. Sain tokavipan esseen valmiiksi (jäljellä enää yks, johon tosin pitää lukea pari kirjaa mutta se on sit siinä - ihkua!!!) ja olin nyt illalla sellaisessa naistenpäivän tilaisuudessa. Oli tosi kiva ilta, oltiin Radisson SASn Grill It raflassa ja maisteltiin keittiömestarin pikkusuolaisia herkkuja. Nam! Oli myös ihana nähdä iso joukko tuttuja daamejakin, on vähän ollut taukoa näkemisessä.
Viikonloppuna tiedossa mukavaa, mulla on 30set lauantaina.... tai siis aaargh! pitäisi kai sanoa! :) Mut en enää jaksa stressata. Musta tuntuu että se 30:n kriisi oli mulla jo pari vuotta sitten vähän etuaikaa. Iloinen juttu oli se että vanhempani itse ehdottivat että he tulevat 400 km päästä meille la ja myös veljeni ja hänen vaimokkeensta tulevat 200 km päästä vierailulle. Kivaa! Kavereille järjestän vasta kesällä grillikemut kun en nyt jaksa mitään isompaa järkkäillä. Itseasiassa huvtti itseäkin, kun se pari vuotta sitten hiffasin että mun kolmekybäisethän osuu lauantaille - sitten pidetään kunnon kemut! Pah. Mitkä kemut... :) Nyt on vähän muut jutut mielessä sattuneista syistä...
Jep mutta nyt koittamaan saada unta balloon.
Leenis
[color=#8B008B]JOLANDA ¿ IISOT ONNITTELUT ¿PIKKUMIEHESTÄ¿!!! :)))) WOW!
LIVEkin piipahti pitkästä aikaa.. :) Ja rakenneultrassakin kävitte! Uih ihanaa.. Vakuutuksista kun kyselit, me otettiin Pohjolasta, sieltä mistä kaikki muutkin vakuutukset on.
IIDA-LINNEA ¿ Skodaa voin kyllä suositella lämpimästi! :) Mekin pähkäiltiin paria edullisempaa vaihtoehtoa, mutta onneksi päädyttiin tuohon nykyiseen. Mieluummin kärvisteltiin pari kuukautta..
Mun mies järjesti mulle hieronnan saunan ja ruoan jälkeen Idolsien lomassa näin naistenpäivän kunniaksi! :) Ai kun teki kutaa! Jalat on olleet ihan pökkelöt koko päivän.. Mut nyt täytyy mennä kai jännittämään taas kuka putoaa Idolseista.. Panu oli mun suosikki tänään. ;) Tirautin jopa pari kyyneltä ja miestä vähän nauratti..
Mammis + vilkas Tiitiäinen (IIK, huomenna TAAS paukkuu viikot uusiksi)[/color]