Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin ostamaan tupakkaa

Vierailija
23.02.2025 |

Kysyin mitä merkkejä on saatavilla niin myyjä ei suostunut vastaamaan. 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki pitää tietää itse.

Näin on laissa.

Vierailija
2/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu uudistuneista säänöistä. Tupakkaa ei saa mainostaa mitenkään eikä ne saa edes näkyä.

Merkki on todellakin tiedettävä itse.

Kaupassa töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu uudistuneista säänöistä. Tupakkaa ei saa mainostaa mitenkään eikä ne saa edes näkyä.

Kaupassa töissä.

Oi niitä aikoja, kun vihreää northia mainostettiin sanomalehdessä.

Vierailija
4/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei tupakan ostajaa haittaa,vaikka seisoo siinä 5 tuntia kyselemässä mitä on ja paljon maksaa. Muita se haittaa. 

Vierailija
5/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä merkkejä voi tietää? Miksi myyjällä saa olla luettelo merkeistä. Ihme salatiedettä tehty tupakan ostosta. 

Vierailija
6/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa töissä.

Valitettavasti näin on asiat menny. Kohta ei saa näkyä enää lihaakaan kaupassa.

Vierailija
7/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa töissä.

Jos se kerran on niin hirvittävän paha, niin miksi sen myymistä ei samantien vain lopeteta? Ottaa päähän tuollaiset ylitiukat säännöt vielä enemmän kuin että se tuote kiellettäisiin kokonaan.

Vierailija
8/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myyjästä, jotkut ovat kivoja ja tsekkaavat myös hintoja.

Tämä valhe pätee kaikkialla Suomessa, "ei saa tehdä sitä ja tätä, tämä on uusi laki tai ohjeistus". Aivan päätöntä menoa.

Vierailija
9/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusilmällä olen huomannut että on jotain ihme Marlboron kultaista nykyään jne, mistä niitä tietää ja arvaa kaikkia merkkejä joita voi olla olemassa kukaan ei saa kertoa mitään - laatikkoleikkiä, ostan nro 43 .. jahaa siellä olisi .. kokeillaan 11 .. no, voi .. 22 ..

Vierailija
10/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä merkkejä voi tietää? Miksi myyjällä saa olla luettelo merkeistä. Ihme salatiedettä tehty tupakan ostosta. 

Haluama merkki pitäisi olla itsellä tiedossa. Myyjä ei siis saa esitellä niitä. Tämä on ihan tosi.

Vierailija
11/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän ei tupakan ostajaa haittaa,vaikka seisoo siinä 5 tuntia kyselemässä mitä on ja paljon maksaa. Muita se haittaa. 

No mitäs se meitä haittaa että teitä muita haittaa?

Tietäisit vaan mitä sustakin ajatellaan.

Vierailija
12/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa töissä.

Jos se kerran on niin hirvittävän paha, niin miksi sen myymistä ei samantien vain lopeteta? Ottaa päähän tuollaiset ylitiukat säännöt vielä enemmän kuin että se tuote kiellettäisiin kokonaan.

Siihen sillä pyritään, että ihmiset ymmärtäisi itse lopettaa. Sehän pyritään kieltämään kokonaan.

Vierailija
13/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekevät kiusaa. Toivottavasti kauppiaat heräävät tähän myyjiensä sadismiin.

Vierailija
14/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaa mua asiakasta,vaikka siinä joku kyselis röökien perään 2 tuntia. Vaikea ostaa mitä ei näe. Naurattaa vaan kun töissäkin pitää 50-60 vuotiaiden käydä " puuskassa piilossa" röökillä.

Vierailija
15/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa töissä.

Tässähän se ristiriita onkin, alentamista ja kiusaamista, siis eriarvoistamista. Ei se tupakka oikeasti ole paha asia, nillittäjille kaikki on pahaa ja kamalaa!

Vierailija
16/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa töissä.

Siihen sillä pyritään, että ihmiset ymmärtäisi itse lopettaa. Sehän pyritään kieltämään kokonaan.

Onneksi tajusitte jo lopettaa sen lasten pykäämisen, vielä kun oppisitte elämään kuten ihmiset.

Vierailija
17/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosiaan myyjästä. Jotkut ovat tarkkoja, mutta mulle jotkut myyjät ovat sanoneet, että kyseinen merkki on loppu, mutta meillä olis tätä ja tätä. Useimmissa paikoissa on saatavilla lista nikotiinituotteista, joista voi valita, jos ei tiedä mitä on ostamassa. 

Vierailija
18/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eihän ne saa mainostaa, mitä siellä myydään. Poika just viime viikolla kertoi, että hän käy toisinaan kaupan kassan kanssa aivan tarpeetonta sanailua. Pitää itse ehdottaa kaikki merkit, jotka muistaa, että on joskus ollut olemassa, että sais jotain ostettua. Jono kasvaa ja turhautuu, mutta siinä vaan kysellään.

Toiset kassat kertoo suoraan, toiset ei.

Vierailija
19/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta enää, mutta sellainen hauska sivusto oli kuin penasäätiöt, jossa oli mm. savukkeiden hinnasto ja arvostelujakin, mutta sitten ei pitkään aikaan päivitetty, mutta nyt saattaa olla taas pysytssä ja päivitetään, vai?

Vaikka en polta on hauska lukea savukkeista :)

http://penasaatiot.org/savukehinnasto/

Vierailija
20/48 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on myrkkyä, olipa mikä merkki tahansa kyseessä! Saastuttaa ympäristöä ja ja tupakoitsijaa itseänsä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan