Nyt se päivä on koittanut: plussa!
Elämä on kaunis... sittenkin...
Ziljoona kertaa olen kuvitellut, kuinka kirjoitan tänne plussauutiseni. Ne tulevat tässä.
Ensin tärkein eli meillä luomupoika 2002
Hoitohistoria
syy miehen huono sperma, myös itsellä ilmeisesti ongelmia kystia, solumuutokset (joista selvittiin säikähdyksellä ja seurannalla) siirsivät hoitoa
1. IVF/ICSI plussa, keskenmeno rv 14 + 1, bakteeritulehdus levisi kohtuun, pikkutiitiäinen siunattiin nimettömien muistolehtoon joulukuu 2005
2. PAS yksi alkio selvisi, negaa
pakollinen hoitotauko, koska hormonihoito aiheutti sappikohtauksia, sappileikkaus
3. IVF/ICSI nega
4. PAS kahden alkion siirto, plussaa!
apua tai ei: käytössä punaviinilasilliset ja omega-kapselit, siirron jälkeen otin todella rauhallisesti (viikonloppun makasin sohvalla)
Olo on epätodellinen, kun olen koettanut jäädyttää ajatukseni eli olla kuvittelematta ajatusta, että kerran vielä saa hoitaa vauvaa.
saas nähdä päättyykö tämä onneen?
ja onko pieniä tulossa yksi vai kaksi ;) !
Lämpöiset halaukset kaikille tiedoista ja ennen kaikkea tuesta!!
Sydämestäni voimia ja sitä kaivattua onnea kaikille lapsettomuuden ennalta-arvaamattomalla taipaleella rämpiville!
halauksin
pikkutintti ja hiutale TAI hiutaleet rv 4 +3
Kommentit (4)
Niiiiin paljon onnea kuin mahdollista!!!! Teitkö testin vasta tänään? Ja mihin vaikuttaa omega kapselit ja oliko jotain muitakin?
Mulla on nyt tasan kaksi viikkoa pas siirrosta, menkat eivät ole alkaneet, mutta testi näyttää negaa edelleen... Ja tietenkin ravaan vessassa koko ajan! Olisi vielä kiva kuulla mitä teit erilailla kuin muissa siirroissa...
Rutkasti onnea ja oikein hyvää jatkoa! T: toiveikas
enforiini (meniks oikein?)
Meidän luomupoika sai alkunsa heti ensi kierrosta!!! (tai en ole edes ihan varma, kun silloin ei tullut seurattua kk-kiertoja... nyt sitten pari vuotta on tullut kirjattua mielessä joka nippaus ja vuoto). Sek lapsettomuusongelma oli siis aika järkytys!! Kuultiin siis vasta silloin, miten suuri ihme poikamme on.
Harmitti tietty, ettei heti alettu yrittää toista. Toisaalta en olisi varmasti paitsi raskautunut myöskään jaksanut vielä silloin hoitoja, koska pojan sairaus (joka on jo voitettu :) ) vei kaikkien voimat pari vuotta.
Viitaten aloitukseesi:
lääkärit eivät tosiaan ole minulle koskaan sanoneet mitään noista muista jipoista. Omega kuitenkin pitäisi olla limakalvovitamiini ;) ja punaviini vilkastuttaa verenkiertoa. Ja yhden lasillisen rentouttava voimakin oli tervetullut.
Minulla on erityisesti keskenmenon (sairaalasta lähtiessäni hB 98) ja sappileikkauksen jälkeen ollu anemiaa, joten monivitamiini/rauta ei pahitteeksi myöskään. Tuosta oli puhetta lääkärin kanssa.
uuttera
Kiitos sinullekin. Testausuutiseni löytyy pinosta PAS viikolla 8. Aiemmin en ole testannut näin aikaisin (pp12). Viva oli selkeä.
On mahdollista, että aikainen näkyminen johtuu kaksosraskaudestakin. Vielä en tiedä...
Olen kuullut, että jotkut saa testiluvan vasta pp16. Toivoa siis vielä on paljonkin, jos runsas vuoto ei ole alkanut!! Onnea ja plussatuulia!
pt ja hiutale(et)
tuli mieleen tuosta sananlasku eli vaikeuksien kautta voittoon =) Kilokaupalla onnea ja tarrasukkia !! Tulee niin hyvälle mielelle kun joillakin onnistuu.
OIKEIN PALJON ONNEA teille molemmille!!! Varmasti tosi ihana olotila nyt. Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin ja vaavilla kunnon tuubi vauvaliimaa mukana. :0) Onkos muuten tuo ensimmäinen luomulapsi samalle miehelle ja menikö kauan ennen kuin silloin raskauduit?