Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelen, että jotkut miehet voivat seksuaalisesti kiihottua musta vaikka olen reilusti ylipainoinen

Vierailija
23.02.2025 |

Entinen aviomies oli normaalipainoinen ja liikunnallinen. Silti hän ihastui ja rakastui muhun. Hän myös himoitsi mua. Exänsä oli normaalipainoinen, että senkin vuoksi ihmettelen.

Nyt mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa jonka puoliso on hoikka. Silti mies tuntee suurta himoa mua kohtaan. En ymmärrä. 

Itseä inhottaa omat läskit, etenkin iso vatsa. Painan tällä hetkellä 114kg ja se on todella paljon 167cm pitkälle ihmiselle. Olen ollut painavimmillaan 124kg, että jonkun verran olen saanut pois. On vain tyssännyt painonpudotus kun on ollut mieli niin mustana muista syistä, olen stressaantunut ja kärsin unettomuudesta. 

Nyt olen kolmen viikon ajan taas tsempannut itseäni liikkeelle ja olen laittanut ruokavaliota kuntoon. Haluan toukokuun loppuun mennessä edes muutaman kilon pois tästä painosta. Tavoite on päästä normaalipainon puolelle. Toki nahkaa jää roikkumaan etenkin vatsasta, mutta ei sille mitään voi. Parempi se kuin ylipaino. Ehkä sitä sitten menee poistattamaan sen ylimääräisen nahkan. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh.. en itsekään miehenä sitä ymmärrä. Ylipainoa on itsellänikin ja inhoan sitä, en kiihotun kenenkään ylipainosta. Siksipä en edes harrasta seksiä kenenkään kanssa, ensimmäiseksi koska haluaisin sitä vain normaalipainoisen kanssa ja toiseksi vaikka joku normaalipainoinen haluaisikin niin en siedä ajatusta omista läskeistä seksin aikana.

Hitonmoinen umpikuja johon on vaan yksi ratkaisu joka sekään ei ole helppo.. huoh.

Vierailija
2/23 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh.. en itsekään miehenä sitä ymmärrä. Ylipainoa on itsellänikin ja inhoan sitä, en kiihotun kenenkään ylipainosta. Siksipä en edes harrasta seksiä kenenkään kanssa, ensimmäiseksi koska haluaisin sitä vain normaalipainoisen kanssa ja toiseksi vaikka joku normaalipainoinen haluaisikin niin en siedä ajatusta omista läskeistä seksin aikana.

Hitonmoinen umpikuja johon on vaan yksi ratkaisu joka sekään ei ole helppo.. huoh.

No en mäkään viehäty reilusti ylipainoisista miehistä, joten siksi ihmettelen miten joku kiihottuu musta. Pieni ylipaino ja vatsa miehellä ei haittaa, mutta reilu ylipaino on kyllä turn off.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko mies mukanaan herkkuja ja nameja, joita syöttää sinulle ennen yhdyntää?

Vierailija
4/23 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoko mies mukanaan herkkuja ja nameja, joita syöttää sinulle ennen yhdyntää?

No ei todellakaan tuo. Älä viitsi olla typerä.

Ap

Vierailija
5/23 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin suuressa puutteessa, että kaikki käy.

Vierailija
6/23 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää tuhdimmista.

Vierailija
7/23 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet pitää läskeistä ja jotkut ovat jopa lihottajia.

Vierailija
8/23 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen (normaalipainoinen) nainen ja kiihotun miehistä ja naisista joilla on melko runsaasti ylimääräistä. Mielellään niin että siellä alla on kuitenkin lihasta, mutta sekin liittyy enemmän siihen etten harrasta mitään yhden yön hommia ja kevyemmässäkin suhteessa on mukavaa että ukko taikka leidi pystyy lähtemään mukaan retkelle tai ihan jopa patikoimaan, ja paljon luontoharrastuksen parissa onkin sekä eräpuolella että retkeilyssä runsaampia naisia että miehiä joilla on vatsaa kunnolla. 

Ihmiset tykkää mistä tykkää, itse en välitä hoikista, ei herätä mitään tunteita. Mutta en myöskään pitäisi tilanteesta missä ihminen on huonokuntoinen ja voi itse todella huonosti painonsa kanssa tai liikunta on jo vaikeaa. Rasvan jakautuminenkin toki vaikuttaa viehättävyyteen, naisilla etenkin. 

Vierailija
9/23 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on niin suuressa puutteessa, että kaikki käy.

Oletko ihan typerys? Ei kukaan ala parisuhteeseen ja mene naimisiin pelkän puutteen vuoksi. Lisäksi tuolla varatulla miehellä on tosiaan puoliso ja eiköhän heilläkin ole seksiä.

Ap

Vierailija
10/23 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Miehillä seisoo vaikka ne on yksin. Kivekset täynnä. 

Vierailija
11/23 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mäkään viehäty reilusti ylipainoisista miehistä, joten siksi ihmettelen miten joku kiihottuu musta. Pieni ylipaino ja vatsa miehellä ei haittaa, mutta reilu ylipaino on kyllä turn off.

Ap

Testosteroni varmaan miehillä toimii auttavana vaikuttajana.

Vierailija
12/23 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienotunteisesti jäävään itseni tästä keskustelusta.

Vierailija
13/23 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet pitää läskeistä ja jotkut ovat jopa lihottajia.

No ei ole kumpikaan näistä miehistä lihottajia. Exä sanoi, että on mun asiani jos haluan laihtua ja hän kyllä tukee mua siinä jos alan siihen. On ollut muitakin parisuhteita eikä ole kyllä yhtäkään lihottajaa tullut vastaan.

Ap

Vierailija
14/23 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miesten/miehen mielestä muuten viehättävä. Kiihotun itsekin ylipainoisista naisista, jotka muuten ovat kauniita ja kivoja. Usein ylipainoiset ovat tosi rintavia, mikä tietysti kiinnostaa. Ylipaino itsessään ei ole automaattisesti turn off monellekaan miehelle. 

Vierailija
15/23 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet miesten/miehen mielestä muuten viehättävä. Kiihotun itsekin ylipainoisista naisista, jotka muuten ovat kauniita ja kivoja. Usein ylipainoiset ovat tosi rintavia, mikä tietysti kiinnostaa. Ylipaino itsessään ei ole automaattisesti turn off monellekaan miehelle. 

No isot rinnat mulla toki on. Ne kyllä pienenee varmasti kun saan painoa pois. 10kg painonpudotus ei tuonut vielä mitään vaikutusta rintojen kokoon vaan samoja liivejä käytän edelleen.

Ap

Vierailija
16/23 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No isot rinnat mulla toki on. Ne kyllä pienenee varmasti kun saan painoa pois. 10kg painonpudotus ei tuonut vielä mitään vaikutusta rintojen kokoon vaan samoja liivejä käytän edelleen.

Ap

Tietysti naisen kiinnostavuuteen vaikuttaa moni muukin asia kuten esim. luonne, käytös, kasvot, hiukset, tuoksu, itsevarmuus jne. Minä olen tavannut monta todella viehättävää ja kiihottavaa ylipainoista naista ja uskon Ap sinunkin olevan sellainen.

Vierailija
17/23 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotkut miehet eivät kiihotu sinusta "siitä huolimatta että olet läski" vaan nimenomaan siitä syystä että olet.

Aina löytyy miehiä joilla ottaa eteen vaikkapa siitä syystä että olet karvainen ja muutenkin mahdollisimman likainen eikä suinkaan siitä huolimatta.

On sitten eri juttu kiihottavatko nämä miehet sinua mutta se on sinun päänsärkysi.

Vierailija
18/23 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotkut miehet eivät kiihotu sinusta "siitä huolimatta että olet läski" vaan nimenomaan siitä syystä että olet.

Aina löytyy miehiä joilla ottaa eteen vaikkapa siitä syystä että olet karvainen ja muutenkin mahdollisimman likainen eikä suinkaan siitä huolimatta.

On sitten eri juttu kiihottavatko nämä miehet sinua mutta se on sinun päänsärkysi.

Löytyy kyllä miehiä jotka eivät ajattele naisten kiloja vaan se on se kokonaisuus joka ratkaisee. Jotkut feederit on sitten eri asia ja eiköhän he ole selkeässä vähemmistössä. Ap ei kyllä kertonut olevansa karvainen ja likainen, että mistähän sä ne vedit mukaan?

Sä vaikutat sen verran vittumaiselta ja ylimieliseltä ihmiseltä, että tuskin sulla on kauheasti ihmisiä ympärilläsi.

Vierailija
19/23 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä meitä ihanista ylipainoisista ja isorintaisia naisista kiihottuvia miehiä on vaikka kuinka paljon. Älä hämmästele vaan nauti asiasta täysin rinnoin!

Vierailija
20/23 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne se on enemmän, sitten kuinka vehkeet toimivat yhdessä ja lisäksi vaikkapa omasta mielestäni, Naisessa pitää olla muotoja. Ne laiheliinihaaveet ovat niitä mainostajien luomia kuvia, ei aitojen miesten.. 😍