Tutkimus: veden juonti ei auta krapulaan
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"huuhaajuttuja"
Ei se kyllä ihan noinkaan mene kuin väität. Viineistä ja maustetuista viinoista tulee kirkkaita pahempi darra, koska ne sisältävät pieniä määriä metanolia.
Viinit sisältää tanniineja sekä sulfiitteja.
Maustetut viinat, oluet ja siiderit sisältävät muutakin kuin vettä ja alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ammattilaiset tietää ettei krappikseen auta mikään muu kuin kunnon diapam-kyllästys. Katkolla saa myös b1-vitaliinipiikin mikä suojelee aivoja. Kun pahin tärinä helpottaa niin kunnolla ruokaa nassuun ja lepoa niin parin päivbään päästä on jo ihan uusi mies🤗
Tämäkin kertoo siitä kaksinaismoraalista päihteiden käytössä. Ihan ok juoda niin paljon että pitää pameilla hoitaa vieroitusoireet mutta voi piip kuinka tuomitaan vähiten haitallisen päihteen käytöstä mistä ei tule krapulaa. Sitten kun on tuo kehumasi uusi mies niin alkaa uuden putken juominen. Ei per ke le mä en tajua miksi rankkakin ryyppääminen on niin hyväksyttyä pajautteluun verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ammattilaiset tietää ettei krappikseen auta mikään muu kuin kunnon diapam-kyllästys. Katkolla saa myös b1-vitaliinipiikin mikä suojelee aivoja. Kun pahin tärinä helpottaa niin kunnolla ruokaa nassuun ja lepoa niin parin päivbään päästä on jo ihan uusi mies🤗
Kyllä auttaa muukin. Rivatril, opamox, tenox - oikeastaan mikä tahansa bentso auttaa. Lyrica on myös oiva apu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä auttaa muukin. Rivatril, opamox, tenox - oikeastaan mikä tahansa bentso auttaa. Lyrica on myös oiva apu.
Alkoholi on niin kovaa kamaa että krapulaan/vieroitusoireisiin tarvitaan huumeiksi luokiteltavia lääkkeitä. Ilman reseptiä rauhoittavia pidetään huumeina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se 15mg opamox EI AUTA. on liian mieto ja lyhytvaikutteinen. Jos kourallisen rouhii niin ehkä vähän auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin kertoo siitä kaksinaismoraalista päihteiden käytössä. Ihan ok juoda niin paljon että pitää pameilla hoitaa vieroitusoireet mutta voi piip kuinka tuomitaan vähiten haitallisen päihteen käytöstä mistä ei tule krapulaa. Sitten kun on tuo kehumasi uusi mies niin alkaa uuden putken juominen. Ei per ke le mä en tajua miksi rankkakin ryyppääminen on niin hyväksyttyä pajautteluun verrattuna.
No minä kerron. Vaikka olen ammattilainen niin juuri katkojen ansiosta älyni pelaa, olen hyvässä kunnossa ja täysin työkykyinen. Te pössyttelijät ette käy missään katkoilla ja teistä tulee hitaalla käyviä työkyvyttömiä elämänkalluja.
Viinit sisältää tanniineja sekä sulfiitteja.