Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pitääkö vuokranantajalle ilmoittaa että aikoo tapetoida seinät?

Vierailija
23.02.2025 |

Tällainen valkoinen kliininen maali on ruma.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai. Et myöskään ilmoita vaan kysyy luvan.

Vierailija
2/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmoittaa vaan sinun tulee kysyä.saatko tehdä niin. Käytöstapoja sekä ymmärrystä asioista kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, vuokralaiselle noi seinät kuuluu.

Vierailija
4/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman vuokranantajan lupaa et voi tapetoida seinää. Tai voit, mut kun muutat, maksat rempan, jossa tapetti poistetaan ja seinä maalataan, mikäli vuokranantaja näin vaatii

Vierailija
5/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko ihan ite?

Vierailija
6/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi, vuokralaiselle noi seinät kuuluu.

samoin uunipellit ja hyllylevyt, kaikki irtoava mukaan vaan muutossa

Vierailija
7/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman vuokranantajan lupaa et voi tapetoida seinää. Tai voit, mut kun muutat, maksat rempan, jossa tapetti poistetaan ja seinä maalataan, mikäli vuokranantaja näin vaatii

Mun vuokralainen otti tapetit pois ja maalasi seinät. Hän joutui maksamaan vähän yli 8000 e siitä, että asunto "entisöitiin" eli tapetoitiin uudelleen. Ihan käytiin oikeudessä asti ja hänellä oli todistaja, jonka pääteemana oli, että vuokralaisen maalaama asunto oli kauniimpi kuin tapetoitu, joten minun olisi pitänyt maksaa korvausta maalaamisesta.

Vierailija
8/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kysyä lupa. Ja se lupa täyttyy sitten saada kirjallisena, ettei tule sanomista, kun muuttaa pois asunnosta.

Vierailija
9/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vuokralainen otti tapetit pois ja maalasi seinät. Hän joutui maksamaan vähän yli 8000 e siitä, että asunto "entisöitiin" eli tapetoitiin uudelleen. Ihan käytiin oikeudessä asti ja hänellä oli todistaja, jonka pääteemana oli, että vuokralaisen maalaama asunto oli kauniimpi kuin tapetoitu, joten minun olisi pitänyt maksaa korvausta maalaamisesta.

Ei huolta, en aio maksaa.

Vierailija
10/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat menettää vuokravakuutesi ja maksaa remonttitarvikkeiden lisäksi vahingonkorvauksia, anna palaa vaan. Mistä muuten teitä pönttöpäitä sikiääkin noin paljon, ei mitään normaalia aivotoimintaa realistisella ajattelulla?

Vierailija
11/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi vuokranantaja olla sellainen periaatteen mies. Itse en edes muuttaisi vuokralle tapetoituun asuntoon useammasta eri syystä. Eli asukkaasi oli oikeassa, sinä kusipää

Vierailija
12/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus asuttiin vuokralla, kysyin saako seinät maalata.  Vuokranantaja maksoi maalit, maalari tuttava kävi maalaamassa. Työ tuli maksamaan kostean saunaillan. 

Vierailija
13/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se tällainen valkoinen on?

Vierailija
14/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi vuokranantaja olla sellainen periaatteen mies. Itse en edes muuttaisi vuokralle tapetoituun asuntoon useammasta eri syystä. Eli asukkaasi oli oikeassa, sinä kusipää

Meillä vuokralainen ihan suosiolla poisto laittamansa new york -tapetin ja maalasi seinän uudelleen. Takuuvuokra palautettiin ja vuokralainen myös kysyi luvan tapetille. 10-vuotta oli keittiön seinä tapetoituna.

Vierailija
15/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä todennäköisesti saa sitä.

Vierailija
16/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka iso kämppä on että sen tapetit ja työ maksaa kahdeksan tonnia????

Vierailija
17/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat tapetoida toisen ihmisen omistaman kämpän ilman lupia. Aivan kuten vuokranantajasi saa käydä maalaamassa autosi ja verhoilemassa sohvasi lupia kysymättä koska ne ei miellytä hänen silmää. Järki käteen nyt!

Vierailija
18/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka iso kämppä on että sen tapetit ja työ maksaa kahdeksan tonnia????

Nää on niitä juttuja, jotka tapahtuvat kokijansa korvien välissä. Täällä on jatkuvasti mitä mielikuvituksellisempia oikeustuloksia. Saman kirjoittajan kynästä tyylistä päätellen.

Vierailija
19/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen se tällainen valkoinen on?

Jos tiedät sellaisen mustan niin on ihan päinvastainen.

Vierailija
20/40 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saat tapetoida toisen ihmisen omistaman kämpän ilman lupia. Aivan kuten vuokranantajasi saa käydä maalaamassa autosi ja verhoilemassa sohvasi lupia kysymättä koska ne ei miellytä hänen silmää. Järki käteen nyt!

Minä maksan tästä asunnosta.