Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvoja aloitteleville trollaajille:

Vierailija
07.03.2007 |

1) älä toista samaa teemaa ja juonta. Esim. noi kaksi tarinaa eskarissa tauotta itkeskelevästä, kotona hoidetusta lapsesta (jonka vanhemmat eivät halua lastaan tutkimuksiin jnejne) ovat kökköjä ja tunnistettavissa.

2) vaikka tietyt teemat ovatkin kestoärsyttäviä - esim. ristiriita kotiäidit vs. uraäidit - niin parhaat riidat saa aikaan, kun keksii uusia teemoja.

3) teemojen kannattaa silti olla yleiskiinnostavia ja liittyä äitien arkeen saumattomasti. Yhteiskunnallisista aiheista ei saa hyviä tappeluita aikaan, koska av-mammat eivät juuri ole niistä kiinnostuneita, eivätkä tiedä niistä tarpeeksi.

4) liian perusteellinen ja toisaalta-toisaalta -ajattelua harrastava ei kannata olla. Monta kertaa parhaat tappelut syntyvät hieman ylimalkaisista ja lyhytsanaisista aloituksista.

5) omaa aloitusta kannattaa " pumpata" , eli kommentoida. Eikä pelkästään tukemalla kommenttejaan, kannattaa myös väittää ärhäkkäästi itselleen vastaan, niin keskustelusta tulee kiinnostavampi (tämän tuo eskari-itkijä -aloittaja kyllä osasi!)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista otsikoida nasevasti!

Vierailija
2/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta, ovatko aloitukset trolleja vai tosia. Sama sen väliä. Monessa keskustelussa tulee siitä huolimatta hyviä kommentteja ja asioita esille, riippumatta siitä, onko alkutapaus tosi vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keksin mieluummin juttuja, jotka eivät tarkoituksella loukkaa ketään. Niiden pitää olla uskottavuuden rajoilla; kohahduttavia, mutta silti täysin mahdollisia. Niiden pitää herättää voimakkaita mielipiteitä. Taitava provoilija/trollaaja myös eläytyy rooliinsa ketjun aloittajana, mikä lisää huomattavasti uskottavuutta.

Vierailija
4/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut esim. oudosta äidistä perhekerhossa, ja kaikenlaisista häirikkölapsista joiden vanhemmat eivät tajua mistään mitään. Kaikki jutut on totta, mutta aina epäillään provoksi.

Vierailija
5/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ainoastaan keksimään aloituksensa aiheista, jotka liittyvät avläisten arkeen ja herättävät tunteita

ap

Vierailija
6/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minua ei kiinnosta, ovatko aloitukset trolleja vai tosia. Sama sen väliä. Monessa keskustelussa tulee siitä huolimatta hyviä kommentteja ja asioita esille, riippumatta siitä, onko alkutapaus tosi vai ei.

Mutta täytyy myöntää, että ajoittain kutkuttaa, kun saa riidan aikaan, ja sakki kommentoi täpöillä täysin keksittyä tarinaa ;DDD

Juu, lapsellista, myönnän.

Vierailija
7/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en trollaa, mutta tykkään lukea kunnolla laadittuja trolleja. Tänä iltana niitä ei ole ollut ainuttakaan.

Vierailija
8/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aiheutti paljon vilkasta väittelyä eikä kuitenkaan loukannut ketään. Lisää semmoisia! :)

Vierailija
9/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta trolli=ihmisten hämäämiseen tarkoitettu ketju.

Vierailija
10/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan? Todella loistava! Nauroin kuset housussa! Taidokkaita ja mielikuvitus rikkaita kirjoittajia oli osunut samaan ketjuun useita!!! Lisää tällaisia!

Vierailija
11/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko sitä " taitteletko siteen siivekkeet aseptisesti" tms. -ketjua? Se oli ainakin hauska, todellakin sai nauraa niiden a-alkuisten sivistyssanojen kanssa... :D