Tunnetteko miehet perhosia vatsanpohjassa kun ihastutte?
Saako ihastuksen näkeminen teidät tuntemaan perhosia?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt sentään panetus ja ihastuminen ole synonyymejä.
mitä eroa niillä on?
Vierailija kirjoitti:
Mistä se kertoo, jos miehellä herkästi seisoo, ihan vain jos kirjoitellaan vähän tuhmia online? Onko se ihastusta vai vain panetusta?
Alakerran toiminnot vaikuttavat ajattelutapaan. Ne ovat linkityksessä toisiinsa.
Tämän ketjun "miehillä" seisoo enää vain järki.
Ai niiku ripulia edeltävä suolen mutkalle vääntö? Ei onneks noi pahat vaikutukset ole. Ainoostaan hikeä pukkaa, änkytystä ja tunnetta kuin nielaisisi kielen
Vierailija kirjoitti:
Tunnetteko miehet perhosia vatsanpohjassa kun ihastutte?
Ei vaan muurahaisia selässä.
Tekoäly tietää kertoa.
Tuntevatko miehet perhosia vatsanpohjassa kun ihastuvat?
Kyllä, miehet voivat kokea perhosia vatsassa ihastuessaan
. Tunne on fysiologinen reaktio, joka liittyy alkuhuuman jännitykseen ja kehon hormonitoimintaan.
Keskeisiä seikkoja miesten kokemuksista:
Fysiologia: Ihastuminen nostaa dopamiini- ja noradrenaliinitasoja, mikä aktivoi hermostoa ja aiheuttaa vatsanpohjassa tuntuvaa lepattavaa tai kihelmöivää tunnetta.
Yksilöllisyys: Kaikki miehet eivät koe tunnetta fyysisenä perhosteluna; osa tuntee sen pikemminkin yleisenä levottomuutena, innostuksena tai sykkeen nousuna.
Ajankohta: Tunne on voimakkain ihastumisen alkuvaiheessa, esimerkiksi ennen ensitreffejä tai fyysisen läheisyyden ensihetkinä.
Ikä ja kokemus: Nuorena tunteet voivat tuntua fyysisesti voimakkaammilta, kun taas aikuisiällä osa miehistä oppii hallitsemaan tai tunnistamaan reaktioitaan rauhallisemmin.
Teininä ja parikymppisenä ei edes ruoka maistunut kun olin niin ihastunut. Nyt aikuisena ihastun mutta ei kummempia tuntemuksia enkä rakenna mitään pilvilinnoja. Pessimisti ei pety 👍
Koiperhosia. Ne on sellaisia että ne elää vaan päivän.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta päässä kohisee, paniikki iskee. Pystyykö joku olemaan rento ja oma itsensä kun näkee ihastuksensa?
En. Siksi lähden aina karkuun, etten ala änkyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta päässä kohisee, paniikki iskee. Pystyykö joku olemaan rento ja oma itsensä kun näkee ihastuksensa?
Mä pystyn! Olen kiva ja sosiaalinen kun olen ihmisten kanssa, mutta jos keskustelenkin ihastuksen kanssa, niin olen liioitellun asiallinen. Siksi ne jääkin sitten ihastuksiksi, kun ne varmaan pitää mua ihan kuivana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
palleissa ei vatsanpohjassa
Perhosia palleissa 😂
Pieniä perhosia. Ei siellä mitkään monarkit mahdu lentelemään. Ellei ole toooosi isot pallit.
Alkaa muodostumaan hassuja ja kökköjä lauseita. Sitten pelottaa että se kohde sanoo jotain ilkeetä.
Tämä puhe käytiinkin nykyisen naiseni kanssa kun hänellä oli hirveästi perhosia vatsassa ja minulla ei ollenkaan. En edes tiennyt että tämmöinen tunne on oikeasti olemassa ennen kuin hän kuvaili sen. En usko että itse pystyn sitä tuntemaan vaikka kuinka olisi ihastunut tai rakastunut
M31