Onko Suomessa jotain laihdutusparantoloita tai vastaavia?
Eli että mennään jonnekin paikkaan tietyksi ajaksi ja siellä syötetään vain terveysruokaa ja pakotetaan liikuntaan. Tuntuu, että olisi ainut toimiva keino minulle, kun olen niin laiska herkkupeppu.
Kommentit (33)
Läskileireille olisi kyllä täällä tarvetta.
Toi olis kyllä hyvä liikeidea. Perusta sinä sellainen! Tulen sitten asiakkaaksi.🤗
Ei taida olla, ja se on kyllä väärin koska onhan päihdeongelmaisillekin kaikkia paikkoja.
Juu, ei jotkut personal trainerit tai ravintoterapeutit paljon auta, jos tapaamisesta suuntaa suoraan syömään pitsaa tai hampparia. Eikä tommoset nettivalmennukset myöskään. Pitäisi olla joku joka oikeasti ruoskii, kannustaa ja valvoo.
Mun entinen työkaveri oli työterveyden kautta jollain "läskileirillä", en nyt muista kuinka pitkä aika se oli ja missä, pääsi sitä kautta leikkaukseen.
Pari viikkoa "Elä terveellisesti" -leirillä voisi olla ihan hyvä tämmöisellä vain muutaman kilon ylipainoiselle, saisi rytmiä taas takaisin oikeanlaiseen syömiseen. Seuraan keskustelua!
Pitäis olla läskileirejä kesäisin kuten Amerikassa!
Mikä on se tv-ohjelma missä superlihavia ihmisiä ja vihainen vanha lääkäri?
Vierailija kirjoitti:
-"Hengenvaarallisesti lihava"
Vierailija kirjoitti:
Hengenvaarallisesti lihava ja doctor Now.
Mahdetaankohan Suomessa enää ikinä tuottaa jotain "suuri painonpudotus" tms. ohjelmaa, siitähän ihmiset loukkaantuu kun kanssaihmisiä nimitellään lihaviksi? Kai se on jo huomattu että mitä vähemmän ylipainosta saa huomautella, sitä enemmän meillä niitä ylipainoisia on? Täällähän jo raivotaan siitä että lääkäri huomauttaa ylipainosta.
Ihmettelen että ei ole, koska tuohan olisi oikeasti hyvä juttu!
Vierailija kirjoitti:
Se vihainen vanha lääkäri on jotenkin niin ihana!😅
Olen myös haaveillut, että voisin viettää kesälomani läskileirillä. Se olisi hyvä alku uuteen terveelliseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen että ei ole, koska tuohan olisi oikeasti hyvä juttu!
Minä en ihmettele. Ei Suomesta löydy tuollaisiin juttuihin riittävästi maksuhalukkaita asiakkaita. Moni olisi kyllä innolla lähdössä. Mutta sitten, kun siitä pitäisi maksaa, niin into laantuu.
Täällä hyysätään vain juoppoja ja narkkareita. Jos joku lihava haluaisi päästä eroon riippuvuudestaan ruokaan, se ei kiinnosta. Ehkä se johtuu siitä, että täällä läski alkaa olla jo normi.
Siinä saisi kyllä vertaistukea myös. Ihana idea.
Minäkin tulen mukaan! Olisi ihana jos joku tekisi ruoat, antaisi oikeat annokset jokaiselle, liikuttaisi ja motivoisi. Kaikille samat pakolliset ohjelmat, jumpat, uimiset ja kävelyt. Kesäleirityyppisesti, viikko lyhin mihin voi osallistua ja siihen pitää sitoutua, viikkohinta. Kännykät parkissa jumppien ajan.
Jos on, niin tulen mukaan!😅