Apua, kun oma mies ei sytytä pätkääkään.
Voikohan tästä suosta vielä nousta, vai onko aika hyväksyä että tämä liitto oli tässä. En koe mitään vetoa omaa miestäni kohtaan, en kuitenkaan ole haluton sillä haaveilen päivittäin muista miehistä. Pienetkin asiat kumppanissa ärsyttää päivittäin, puhetyylistä ulkonäköön ja kaikki siltä väliltä. Miehen mielestä mitään ongelmaa ei ole, hän on ihan tyytyväinen. Kyselee mikä on vialla, mitä odotan häneltä jne. Mutta miten tälläisiä tunteita lähtisi sanoittamaan toiselle, en haluaisi loukata toista tietenkään. Olemme hieman alle ja päälle 40 vuotiaita, lapsia on ja pitkähkö liitto takana.
Kommentit (47)
Se on vain biologiaa. Olette tehtävänne tehneet luonnon näkökulmasta.
Ensihuuma, ihast, rakastuminen, mahd jälkeläiset ja ikkuna sulkeutuu. Toista uudelleen eri ihmisten kanssa.
Mulle ainakin kävi toi sama. Muijasta näki kilometrin päähän ja kaikesta että arvostaa kakkosnelosen pätkääkin enemmän kuin mua. Vedettiin ja vedin johtopäätökset ja erottiin. Mikä mielenkiintoista on että ei myöntänyt mulle asiaa ikinä vaikka näin sen omin silmin ja kaikki näkivät.
Onneksi erosin jo ihan itsearvostuksenkin takia. Muija olis halunnu avata vapauden ja tehdä mitä huvittaa. Nyt hän saakin tehdä täysin mitä haluaa ilman että mä olen siihen osallisena millään tavalla.
Melko tavallista että kiinnostus lopahtaa. Tutkaile itseäsi. Mene sänkyyn jonkun kanssa joka kiinnostaa. Mieti mitä haluat kun olet kokenut vaihtoehtoja. Ehkä tunteesi heräävät uudelleen tai sit onnparempi erota.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin kävi toi sama. Muijasta näki kilometrin päähän ja kaikesta että arvostaa kakkosnelosen pätkääkin enemmän kuin mua. Vedettiin ja vedin johtopäätökset ja erottiin. Mikä mielenkiintoista on että ei myöntänyt mulle asiaa ikinä vaikka näin sen omin silmin ja kaikki näkivät.
Onneksi erosin jo ihan itsearvostuksenkin takia. Muija olis halunnu avata vapauden ja tehdä mitä huvittaa. Nyt hän saakin tehdä täysin mitä haluaa ilman että mä olen siihen osallisena millään tavalla.
<3 <3
Se sytyttäminen on valinta. Ei se pappikaan häissä kysy että rakastatko vaan tahdotko rakastaa niin myötä kuin vastamäessä.
Minun mielestäni sinulla on ruma asenne miestäsi kohtaan.
Toisista miehistä haaveilu loppuu heti kun lopetat sen.
Rakkaus pitkässä suhteessa vaatii tahtoa, hetkelliset ihmiset eivät tätä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Melko tavallista että kiinnostus lopahtaa. Tutkaile itseäsi. Mene sänkyyn jonkun kanssa joka kiinnostaa. Mieti mitä haluat kun olet kokenut vaihtoehtoja. Ehkä tunteesi heräävät uudelleen tai sit onnparempi erota.
Ai kehotat pettämään jonkun kanssa joka ei edes kiinnosta??
Eroa. Eri asunnot. Jotain pitäisi sanoa eron syyksi kai vaikka etäältä. Ei voi miettiä pelkästään että loukkaako se toista. Jos on ohi, on ohi. Jos ei muuksi muuttunut ja ei enää aio yrittää.
Onko mies sitten aiemmin viehättänyt sinua? Vai oletko ottanut vaan jonkun ukon joka ei seksuaalisesti sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kehotat pettämään jonkun kanssa joka ei edes kiinnosta??
Kehotan hankkimaan lukutaidon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä peliä tämä nyt on. Pitäisi pettää?Eikö kannattaisi vaan erota ennen kuin menee muihin sänkyihin
Voi, voi, me ollaan oltu nyt 40 vuotta yhessä ja meidän se juttu on nykyään kuin aikuisviihteen sivuilta, itsestä kiinni miten pelaa liittonsa, meillä ollut pahojakin tappeluja muttei enää. Ei enää edes haukuta toisiamme. Olemme kumpikin vanhentuneet siitä kun menimme alle 20 vuotiaina vihille, pitää ymmärtää, että ikää tulee kaikille.
No erotkaa.