Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Donald Trumpin älykkyysosamäärä on 145.

Vierailija
23.02.2025 |

Aika fiksu mies.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa diili josta tuokin staple-genius on pystynyt pitämään kiinni on se minkä tuo teki aikanaan neuvostoliitossa ja jatkaa nykyään putlerin kanssa, kuten kaikesta tuon tekemisestä amerikan johdossa nähdään. 

Mikään mitä tuo tekee ei ole amerikan etu ja suurin osa on putlerin ja venäjän etu? Jossain kohtaa todennäköisyydet tuolle on niin minimaaliset ettei tuo yksinkertaisesti ole sattumalta mahdollista vaikka kuvittelisikin että tuo on tyhmä eikä tajua mitä on tekemässä joten hosuu menemään arvaillen ja arpomalla päätöksiään.

Onhan sen Venäjän suosiminen ollut niin johdonmukaista, että epäilyt siitä, että olisi pestattu 80-luvulla KGB:n avuksi eivät juuri ihmetytä.

Narsistilla ei ole isänmaata, vain oma napa.

"Putin aloitti työuransa tiedustelupalvelu KGB:n tiedustelu-upseerina, jona hän toimi 16 vuoden ajan vuosina 19751991."

Trump pyöri tuohon aikaan paljon Neuvostoliitossa, joten ne saattoi aloittaa tuttavuuden jo silloin.

Vierailija
22/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kuin saapas. 

Tuo oli loukkaus saapasta kohtaan.

Yksikin brittilehti vertasi tuossa justiinsa etusivullaan trumppia putlerin hihnassa olevaan oranssiin puudeliin. Pari päivää myöhemmin tuli anteeksipyyntö. Puudeleille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tarvitaan melkein kolme älykääpiösomalia.

Vierailija
24/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua ihmetyttää Amerikan kansa, joka äänestää idiootin narsistin johtajakseen!

Vierailija
25/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä todisteet? Miksi ei ole Mensan jäsen, jos on virallisesti mitattu noin korkeaksi?

Eihän tämä ukkeli ole julkaissut edes terveydentilaselvityksiään. Edellinen selvitys oli ostetun lääkärin hyvin pohjois-koreamainen "tervein presidentti maailman historiassa"-tyyppinen höpöhöpölausunto. Näin ollen emme tiedä, mikä Trumpin fyysinen ja psyykkinen tila tosi asiassa on.

Trump on kuitenkin oikeasti persoonallisuushäiriöinen typerys. Tämän voi päätellä hänen julkisista esiintymisistään. Hän on kuitenkin erittäin hyödyllinen, koska hän on narsististen ja epävakaiden piirteidensä vuoksi erittäin helposti manipuloitavissa. Riittää, että hänet saa uskomaan omaan erinomaisuuteensa ja hänelle syötettyjen ideoiden todenperäisyyteen. Välillä sieltä tulee ad lippinä jotain ihan uskomattoman tyhmääkin, koska Trump luulee olevansa älykäs, mutta se hänen ympärillään oleva, oikeasti strategista älyä käyttävä oikeistofasistinenkaarti spinnaa ne typeryydet pois tuuttaamalla jotain muuta mediaan, jotta tyhmyydet jäävät jalkoihin.

Hyvä esimerkki on lentokoneiden kantoaluksiin liittyvä tekniikka, johon Trump kompastuu kerta kerran jälkeen. Googlaa Trump and magnets. 145 ÄO:n nero ei missään tapauksessa puhuisi noin tyhmiä.

Vierailija
26/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu voi olla älykäs, ei ne toisiaan pois sulje 

Vierailija
27/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kuin saapas. 

Pakko olla, jos Yle niin kertoo.

Kyllä mies tuntuu sen kertovan ihan itse omalla suullaan (ja näppäimistöllään).

Vierailija
28/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoisi kun antaa niin tyhmän vaikutelman itsestään. 

Kermaperzemiljonääri. Pakoili vietmaminsodan kutsuntoja eikä tarvinnut lähteä sotimaan, kunnon häntäheikki yms yms 

Itse en kyllä moiti ketään amerikkalaista miestä joka ei suostunut lähtemään jonnekin samperin VIETNAMIIN kuolemaan pistimeen tai miinaan 🙄

Vierailija
29/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua ihmetyttää Amerikan kansa, joka äänestää idiootin narsistin johtajakseen!

Kumma etteivät ne äänestäneet hullunnauruja päästelevää älykääpiötä joka ei ymmärrä taloudesta mitään.

Kovin on yksipuolista Trampinkin ymmärrys taloudesta!

Vierailija
30/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla älykkyysosamäärä on 210. 

Uskotko? 

Minähän sanoin niin!

Vierailija
31/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma etteivät ne äänestäneet hullunnauruja päästelevää älykääpiötä joka ei ymmärrä taloudesta mitään.

Jaa, olit sitten ehdolla?

Vierailija
32/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen todella älykäs. Olen ehkä maailman älykkäin. Olen myös kaunis. Olen kaunis ja älykäs. Ihmiset ovat tyhmiä. Minä olen älykäs."

Kuulostaa 2-vuotiaalta hiekkalaatikon kingiltä. 

Vierailija
33/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kerrotaan mitä brittien Venäjä-tiedustelun asiantuntija on saanut selville Trumpin suhteista Venäjään

https://areena.yle.fi/podcastit/1-71173095

Osattu käyttää hyväksi Trumpin tolloutta ja omahyväisyyttä.

Vierailija
34/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mutta aivopesu on helppoa kun kerrotaan kaikissa medioissa että Trump on paha ja että on väärin kyseenalaistaa mm. sitä mihin veronmaksajien rahoja käytetään ja kuka saa rahoja omille tileilleen. Korruptioita ei saa kyseenalaistaa kukaan ei edes Trump.

Hänkö ei ole korruptoitunut?!

Vierailija
35/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asteikolla oleva "kg" ei tarkoita älykkyysosamäärää

Vierailija
36/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Tämä uutinen on samaa tasoa kuin Elon Muskin muka autistisuus. Hän ei ole kyllä autisti/asberger. Itse keksivät itselleen kaikenlaisia diagnooseja ja älykkyysoamääriä, joita tyhmät lampaat uskoo. Tai onhan noilla rahaa maksaakin itselleen kaikenlaisia todistuksia ja lappuja.

Vierailija
37/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Hän on todellakin noin älykäs  äo 145,  olen melko varma että minun äo on 227. Tämä siis näppituntuma, mutta älykkyysosamääräni on mahdollisesti enemmänkin, en halunnut liioitella.

Vierailija
38/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ihmiskunnan menestyneimmistä ihmisistä, joten ei yllättänyt.

Vierailija
39/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta unohtui pilkku, piti siis olla 14,5.

Tais lipsahtaa väärään kohtaan? 1.45?

Vierailija
40/51 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla ihan tyhmä kun pääsee panemaan niin hyvännäköistä vaimoa, niistä muista puhumattakaan