Palashampoo ja rasvaiset hiukset
Äsken luin, että tähän pitäisi jotenkin tottua, että alkuun käy just näin. En aio nyt kokeilla, mutta ehkä kesällä. Mutta siis, joskus vuosia sitten kokeilin jotain palashampoota ja se kyllä pesi kuten tavallinenkin shampoo. Joskus olen myös ihan palasaippualla pessyt mökillä hiukset ja pesi kaiken rasvan erityisen huolella. Onko nämä nykyajan palashampoot siis joten tosi vähän peseviä, onko tämä kuin shampooton no-poo kokeilu? Ja millaisia kokemuksia teillä, kannattaako tätä testata edes silloin kesällä, mitä etuja on käyttää palashampoota?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Itse tilasin pari viikkoa sitten 2 x 300g Savon De Marseille saippuaa, millä pesen myös hiukset ja on hyvää saippuaa, samaa ostanut jo aikaisemmin, oli eri valmistajan ja 400g kokoinen.
Mistä tilasit ja onko niissä mitään epämiellyttävää tuoksua? Tarvitsisin marseillesaippuan enkä jaksaisi jos ostan taas jonkun ummehtuneen hajuisen :D
Itse tilasin pari viikkoa sitten 2 x 300g Savon De Marseille saippuaa, millä pesen myös hiukset ja on hyvää saippuaa, samaa ostanut jo aikaisemmin, oli eri valmistajan ja 400g kokoinen.