Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteessa olevat - kirjaatteko panot?

Vierailija
22.02.2025 |

Merkkako joku parisuhteessa oleva panot kalenteriin, siis ei niin että aikaa varataan siihen vaan että seurataan paljonko seksiä on.  Aloitin itse tänä vuonna. Nyt on päivä 53 ja tänään oli 14 kerta. Eli 3,78 päivää välissä, 2 kertaa viikossa käytännössä. Olisin sanonut että 3-4 kertaa viikossa mutta ei ole niin paljon. Yhteiseloa 15 vuotta, ollaan molemmat lähemmäs 60v. Alkuvuosi ollut kiireinen molemmilla ja työtä paljon, uskon etttä tahti kiihtyy kun kesä ja lomat alkavat:-) kertokaa jos muita kirjanpitäjiä ja jos ei niin suosittelen!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on kun pankkikirja ennenvanhaan, otot ja panot.

Vierailija
22/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joulun ja juhannuksen muistaa kirjaamattakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panoja on joku 7000 kertaa kuten kirjoitin mutta otot, siis suihinottoja en ole laskenut. Ei oikein mitään hajua, kun en ole pyytänyt ottamaan loppuun asti edes kerran kuussa.  Mutta varovaisella arviolla joku 300-500 kertaa. Saanut aina kun olen halunnut ja muuten seksissä kullin imuttelu kuulunut seksiin ennen yhdyntää. 

Vierailija
24/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulupojasta lähtienhän niitä panoja kerrytettiin

Vierailija
25/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis helpompi kirjata päivät jolloin seksiä ei ole. Tulis muutama merkintä vuodessa. Eli en merkkaa. Näinkin voi olla, jos on käynyt hyvä tuuri. 

Vierailija
26/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muutaman vuoden ajan merkannut. Alkuvuodelle 18 kertaa. Merkkaan myös koodikielellä orgasmit ja tuliko ne yhdynnssä, sormin vai suuseksillä. 

Vierailija
27/28 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mutta kuuluuko merkata panot jossa mies on pantavana kun nainen vetää takaapäin dildolla? ei sitä minun mielestä lasketa vaan sellanen normaali pano lasketaan kun mies panee naista.

Vierailija
28/28 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse merkkaan kierron seurantaan milloin harrastanut seksiä. 

Helppo myös sitten jos sattuu käymään vahinko.