Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sorruin juomaan 5 olutta vaikka piti olla raittiina :(

Vierailija
22.02.2025 |

Join viisi 0,33 l olutta, enempään ei ollut varaa. Ruokaa on pakkasessa seuraavaan rahapäivään (reilun viikon päästä) asti. Olen pettynyt itseeni, olin ollut raittiina 9 päivää ja pitäisi saada painoakin pois. :( 

🥺😢

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta tule edes humalaan.

Vierailija
2/8 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuosta tule edes humalaan.

Joo ei noin vähää kannata juoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähden nukkumaan. Huomenna toivottavasti parempi päivä. :(

Vierailija
4/8 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon neljättä viikkoa raittiina ja mieli tekee vähän väliä. Oon sitä syönyt itseäni niin täyteen ettei ees pystyisi juomaan.

Älä lannistu, ei tuo ole paha.

Miksi muuten raitistelet?

Itsellä alkoi olemaan määrät aivan tolkuttomia ja joka viikonloppu enemmän tai vähemmän humalassa. Haluaisin nähdä minkälainen se oma minä on ilman humalaa tai krapulaa. En sit tiedä miten pitkään jatkan. Noh, lääkityksen takia multa otetaan alkoholiseulojakin. Aiemmin oon saanut just ja just rajojen sisään ja eikun juomaan uudestaan. Toivon että nyt ei enää.

Vierailija
5/8 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teki tiukkaa, mutta selvinpäin meni ilta. Hyvää yötä sulle ap. 

Vierailija
6/8 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan takaisin ruotuun.

7/8 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitistumisesta yritän nyt minäkin. Mies tenuttaa, mutta vähemmän kuin normaalisti. Itse juon viikonloppuna nyt vain yhden oluen tai yhden lasin viiniä. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
8/8 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Raitistumisesta yritän nyt minäkin. Mies tenuttaa, mutta vähemmän kuin normaalisti. Itse juon viikonloppuna nyt vain yhden oluen tai yhden lasin viiniä. 

Niin turhaa tuollainen yksi juoma. Ei niin mitään hyötyä saati iloa. Alkoholi on huono päihde mutta jos sitä ottaa niin ilman känniä siitä ei ole hyötyä tai iloa. Onhan se sentään laillista mutta muita hyviä puolia siinä ei ole. Hyi hell ne krapulat mitä siitä tulee. Yhdenkin illan kun ottaa niin ei pariin yöhön nuku kunnolla.