Turhattaa käydä töissä kun ei ole parisuhdettakaan
Inhottaa mennä töihin kun kaikilla siellä on parisuhteet ja itsellä ei ole. Mitä edes teen sillä palkalla mitä saan töistä kun olen yksin.
M28
Kommentit (16)
Ei mullakaan ole parisuhdetta ja todellakin käyn töissä. En halua elää tukien varassa.
N45
Lopeta työskentely. Problem solved.
Tein saman ketjun ja joku femotorakka poisti sen.
Ei kai siellä parisuhteen takia käydä? Itselle sieltä on tarkoitus saada palkkaa, eläketurvaa ja mielekästä tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Tein saman ketjun ja joku femotorakka poisti sen.
Oho meitä on siis monta. Kiva en ole yksin
Samat. Lisäksi lapsettomuus tekee olon todella tuskaiseksi.
N38
Jos et käy töissä eli olet työtön niin voit unohtaa parisuhteen aivan 100% varmasti ihan lopullisesti.
Ahaa, mä oon luullut että töissä tienataan elanto mut🤷
Ostat palkkarahoilla hevosen, viet sen asumaan vuokrapaikalle johonkin vilkkaaseen yksityistalliin (huom!! ratsutalliin), liityt ratsastusseuraan ja alat viettää vilkasta seuraelämää heppatyttäöjen ja -tätien kanssa.
Toimii 100 % jos olet kohtelias, ystävällinen, reilu, avulias ja hauska herrasmies.
Lisäksi saat kivan harrastuksen ja paljon kavereita. Jos rahaa jää yli, hankit vetoauton ja trailerin ja alat rampata hevosesi kanssa kaiken maailman kursseilla.
Sinulla on sukupuoleen perustuva pakollinen asevelvollisuus. Sinä et tule omistamaan mitään. Sinä tulet olemaan onnellinen.
Jonkin verran kannattaa tehdä töitä että on jotain osaamista ja rahaa tilillä. Mutta kovin pitkään ei ehkä kannata juosta oravanpyörässä, sinkun.
Helpotti kun sain avata teille sydäntä helpotti<3
Ap
Mitä sä sillä parisuhteella ees tekisit
Hae ulkomailta.