Kuinka paljon vaikuttaa terveyteen se, ettei ikinä käytä alkoholia eikä polta tupakkaa?
Entäpä vaikuttaako tuo myös ulkonäköön, jos ei käytä noita aineita.
Mitä hyötyjä on siis terveydelle ja ulkonäölle alkoholista ja tupakasta kieltäytyminen?
Kommentit (53)
Tällä palstalla ei kukaan tiedä, koska kaikki kiskovat alkoa kuin sienet ja nuuskaavat ja tupruttelevat tupakkaa siihen päälle :DDDDDDDD
Voi haitata mielenterveyden heikkenemiseen, jos elää liian tiukoin säännöin.
Ei voi tietää mistään, koska ihmiset on yksilöitä
Vierailija kirjoitti:
Voi haitata mielenterveyden heikkenemiseen, jos elää liian tiukoin säännöin.
Ei kai se silloin vaikuta mielenterveyteen, jos ei polta tupakkaa eikä käytä alkoholia, jos ihan puhtaasti ei itse sitä halua. Kyse ei ole siitä, että niistä kieltäytyisi väkipakolla ja tuskalla, vaan ihan siksi, että alkoholi eikä tupakka maistu.
No minkä syöpien uhka jää pois? Entä vaikuttaako sydänsairauksiin yms.?
Positiivisesti vaikuttaa. Molemmat myrkkyjä.
Itse ainakin olen hoikka ja perusterveenä pysynyt. En tiedä onko tupakoimattomuudella ja alkottomuudella osuutta asiaan, mahdollisesti.
Kell' onni on, se onnen kätkeköön eli tupakoikaa ja ryypätkää vaan sielunne kyllyydestä kaikki! ;)
No varmaan aika yksilöllistä, mutta näytän paljon nuoremmalta kun mitä olen ja täysin rypytön iho. Ihotautilääkäri on minulle sanonut, että sen näkee kuka ei juo eikä polta. Ovat sellaisia myrkkyjä, että vaikuttavat kehossa kaikkeen.
Mistä tarkalleen ottaen ihotautilääkäri näkee tupakoitsijat ja alkoholin käyttäjät? Eikös esim. suurin osa ihmisistä käytä alkoholia? Absolutistithan ovat täysin vähemmistöä, oisko heitä jotain 5 % aikuisista?
Ole 70-vee. En ole ikinä tupakonut.enkä juo mitään alholipitoista. Ei ole mitään lääkitystä. Asun yksin, kävelen,uin. Kaikki asiat hoituu. Olisiko geeneissä.
Itse olen kyllä normaalipainon yli pari kiloa keikahtanut eli bmi on nyt 26. En polta enkä käytä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan aika yksilöllistä, mutta näytän paljon nuoremmalta kun mitä olen ja täysin rypytön iho. Ihotautilääkäri on minulle sanonut, että sen näkee kuka ei juo eikä polta. Ovat sellaisia myrkkyjä, että vaikuttavat kehossa kaikkeen.
Täysin rypytön iho? Ja kuinka vanha olet? Onko ylipainoa (sehän ns. poistaa rypyt)?
Jos harvoin juo ja polttaa, niin tuskin on mitään vaikutusta. Mutta jos päivässä menee aski ja pullo kirkasta, niin vaikutusta varmasti on.
Virtsarakon syöpä tulee käytännössä vain tupakoitsijoille.
Silloin on tietty kaikkein tervein ihminen. Mut muiden lemut häiritsevät !!!! Must kaikki päihteet, alkoholi, huumeet yms tulisi kieltää lailla, niiden myynti, teko yms. YÖÖÖÖÖKKKKKK !!!!!!!!
Pitäisi kai ensin alkaa polttaa ja juoda, jotta voisin vertailla omakohtaisesti.
Todennäköisesti ainakin elää terveempänä ja vähän pidempään, mutta paljon vaikuttaa myös mitä syö ja juo, sekä liikunta.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen hoikka ja perusterveenä pysynyt. En tiedä onko tupakoimattomuudella ja alkottomuudella osuutta asiaan, mahdollisesti.
Ja jos onkin muuta terveyshäikkää niin tupakka ja alko ja huumeet mikä vain pahentaa tilannetta.
Nostellaas