Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon vaikuttaa terveyteen se, ettei ikinä käytä alkoholia eikä polta tupakkaa?

Vierailija
22.02.2025 |

Entäpä vaikuttaako tuo myös ulkonäköön, jos ei käytä noita aineita.

Mitä hyötyjä on siis terveydelle ja ulkonäölle alkoholista ja tupakasta kieltäytyminen?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaas

Vierailija
2/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla ei kukaan tiedä, koska kaikki kiskovat alkoa kuin sienet ja nuuskaavat ja tupruttelevat tupakkaa siihen päälle :DDDDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi haitata mielenterveyden heikkenemiseen, jos elää liian tiukoin säännöin.

Vierailija
4/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää mistään,  koska ihmiset on yksilöitä 

Vierailija
5/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi haitata mielenterveyden heikkenemiseen, jos elää liian tiukoin säännöin.

Ei kai se silloin vaikuta mielenterveyteen, jos ei polta tupakkaa eikä käytä alkoholia, jos ihan puhtaasti ei itse sitä halua. Kyse ei ole siitä, että niistä kieltäytyisi väkipakolla ja tuskalla, vaan ihan siksi, että alkoholi eikä tupakka maistu.

Vierailija
6/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä syöpien uhka jää pois? Entä vaikuttaako sydänsairauksiin yms.?

Vierailija
7/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisesti vaikuttaa. Molemmat myrkkyjä.

Vierailija
8/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen hoikka ja perusterveenä pysynyt. En tiedä onko tupakoimattomuudella ja alkottomuudella osuutta asiaan, mahdollisesti. 

Vierailija
9/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kell' onni on, se onnen kätkeköön eli tupakoikaa ja ryypätkää vaan sielunne kyllyydestä kaikki! ;)

Vierailija
10/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan aika yksilöllistä, mutta näytän paljon nuoremmalta kun mitä olen ja täysin rypytön iho. Ihotautilääkäri on minulle sanonut, että sen näkee kuka ei juo eikä polta. Ovat sellaisia myrkkyjä, että vaikuttavat kehossa kaikkeen.

Vierailija
11/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tarkalleen ottaen ihotautilääkäri näkee tupakoitsijat ja alkoholin käyttäjät? Eikös esim. suurin osa ihmisistä käytä alkoholia? Absolutistithan ovat täysin vähemmistöä, oisko heitä jotain 5 % aikuisista?

Vierailija
12/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole 70-vee. En ole ikinä tupakonut.enkä juo mitään alholipitoista. Ei ole mitään lääkitystä. Asun yksin, kävelen,uin. Kaikki asiat hoituu. Olisiko geeneissä.

Vierailija
13/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä normaalipainon yli pari kiloa keikahtanut eli bmi on nyt 26. En polta enkä käytä alkoholia.

Vierailija
14/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan aika yksilöllistä, mutta näytän paljon nuoremmalta kun mitä olen ja täysin rypytön iho. Ihotautilääkäri on minulle sanonut, että sen näkee kuka ei juo eikä polta. Ovat sellaisia myrkkyjä, että vaikuttavat kehossa kaikkeen.

Täysin rypytön iho? Ja kuinka vanha olet? Onko ylipainoa (sehän ns. poistaa rypyt)?

Vierailija
15/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harvoin juo ja polttaa, niin tuskin on mitään vaikutusta. Mutta jos päivässä menee aski ja pullo kirkasta, niin vaikutusta varmasti on.

Vierailija
16/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsarakon syöpä tulee käytännössä vain tupakoitsijoille.

Vierailija
17/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on tietty kaikkein tervein ihminen. Mut muiden lemut häiritsevät !!!! Must kaikki päihteet, alkoholi, huumeet yms tulisi kieltää lailla, niiden myynti, teko yms. YÖÖÖÖÖKKKKKK !!!!!!!! 

Vierailija
18/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kai ensin alkaa polttaa ja juoda, jotta voisin vertailla omakohtaisesti.

Vierailija
19/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ainakin elää terveempänä ja vähän pidempään, mutta paljon vaikuttaa myös mitä syö ja juo, sekä liikunta. 

Vierailija
20/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin olen hoikka ja perusterveenä pysynyt. En tiedä onko tupakoimattomuudella ja alkottomuudella osuutta asiaan, mahdollisesti. 

Ja jos onkin muuta terveyshäikkää niin tupakka ja alko ja huumeet mikä vain pahentaa tilannetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi