Ostaisitko Hobbaloilta
Kommentit (12)
En pidä noin runsaista nojista.. Itselläni on minimalistisempi sisustustyyli.
Onko täällä ketään,joka tilas syksyllä?
Huonekaluliikkeet eivät suostuneet osamaksuun, joten ostin sohvat Hobbarista. On ne loppujen lopuksi ihan ok näköiset, sitäpaitsi köyhän on oltava nöyrä.
Hyvinä ne on pysyneet vaikka lapset (luvatta) joskus sohvalla hyppiikin.
Kun sieltä saa osamaksulla, eikä kalliit ole muutenkaan. Kestääkö kangas hyvin?
ap
Hinnan ja osamaksun takia minäkin ne ostin. Kun tulot on pienet, ja ei ole sohvia, ei voi mennä liikkeeseen ostamaan juuri sitä mitä haluaa. Eikä oikein voi säästää kahta vuotta etukäteen saadakseen sen sohvan josta todella pitää.
T: toimeentulotuen ja kotihoidontuen turvin elävä 2 lapsen yh, jonka paska-ex ei ole maksanut elatusmaksuja nyt 11 kuukauteen
Vierailija:
Kun sieltä saa osamaksulla, eikä kalliit ole muutenkaan. Kestääkö kangas hyvin?
ap
Eli onko tuo beige helppohoitoinen? Tuo ruskea on aika tumma meidän pieneen olkkariin..
Pulautukset yms pikku sotkut olen saanut helposti pyyhittyä pois, lisäksi on vaahtopesuainetta jolla poistin punaviiniläikän (viini läikkyi illalla, ja poistin sen seuraavana päivänä puolenpäivän jälkeen).
Toihan on ihan kauheen näköinen sohva.
Ostin syksyllä nuo sohvat, ja olin iloinen saadessani ne. Sitä ennen meillä ei ollut sohvia kuukausiin, koska ex vei erossa sohvat. Istuimme lattialla tyynyn päällä. Yritin ostaa sohvia monesta huonekaluliikkeestä osamaksulla, mutta ei onnistunut, koska olen ollut muutaman vuoden pois työelämästä lastensaannin takia, eikä työpaikkaa ole odottamassa. Luottotietoni ovat moitteettomassa kunnossa. Ostin siis sohvat Hobby Hallista, ja tähän asti olen ollut niihin tyytyväinen. Niissä on hyvä istua, ja kehtaa pyytää vieraitakin kylään, kun on sohvat, eikä täydy istua lattialla tai keittiötuoleilla.
Nyt sait pilattua senkin ilon minulta.
Vierailija:
Toihan on ihan kauheen näköinen sohva.
En kyllä ostaisi, koska mulla on vähän samantyylinen 4 istuttava sohva. Vaalea beige oli kyllä paras väri.