Sinkkuelämää sarjan kaudet 1-6 Samathan näyttelijä todella nuoren näköinen ikäisekseen
Oon nyt siis Netflixistä urakalla katsonut Sinkkuelämää sarjaa, sitä ihan alkuperäistä, jota tehtiin ysärin lopusta 2000-luvun alkupuoliskolle 6 kautta.
Ekassa kaudessa Samanthan näyttelijä oli jo 42-vuotias ja todella nuoren näköinen.
Oon nyt kutoskaudessa ja taatusti on tuossa kohtaa tullut hänelle jo 50 v mittariin ja en voi kuin hämmästellä hänen nuorekkuuttaan, kasvojaan ja vartaloaan.
Kommentit (30)
Pk-seudulla koulutettu nelikymppinen tai viisikymppinen näyttää 30 v nuoremmalta kuin matalammin koulutettu maaseudulla. Ap on ehkä sieltä maaseudulta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ikäisensä näköinen.
Missä ihmeessä asut, jos näkemäsi neli- ja viisikymppiset näyttävät vanhoilta?
Niskavuoressa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marilynille tehtiin ainakin nenäleikkaus ja laitettiin leukaimplantti. Näistä on paljon todisteita. Muistakin operaatioista on spekuloitu, mutta nämä kaksi ovat melko lailla varmaa tietoa asiakirjojen mukaan.
Ja rinnat kohotettiin.
Laitettiin heliumsäiliöt alle.
51-vuotias oli ekan leffan julkaisun aikaan. Fifty and fabulous!
Vierailija kirjoitti:
Samanthan vartalo on myös täydellinen. Ei ole edes vaihdevuosissa tapahtuvaa mahan turpoamista.
Ei turpoaminen tapahtu automaattisesti. Jos mättää paljon sokeripitoisia juttuja ja kahvia ja lihaa, niin varmaan turpoaa (jopa ennen vaihdevuosia...). Olen ollut 40 vuotta kasvissyöjä eikä vatsani vaihdevuosissa turvonnut.
En yleensäkään ottaen käsitä näitä naisten "olen turvoksissa" -juttuja. Jos sellaista esiintyy, kannataa tosiaan vähän viilata dieettiään tai syömisrytmiään tai jotain!
Ja rinnat kohotettiin.