Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi useimpia ärsyttää se että satun vaan tietämään ja osaamaan lähes kaiken paremmin?

Vierailija
22.02.2025 |

Eikö pitäisi olla ennemminkin kiitollinen että neuvon ja opastan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USA:ssa sinulla on osuva lempparinimikin: smartass.

Saksassa Besserwisser. Ei heistä kukaan pidä. 

Vierailija
22/29 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

autistit ovat rasittavia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, mutta en välitä siitä. 🤗

Vierailija
24/29 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoolaista osaamista

Vierailija
25/29 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leiki tyhmää niin sinua kohdellaan paremmin.

Tämä on mun tekniikkani. Saa myös laiskotella, kun kukaan ei kysele mitään, kun luulevat, että en tiedä mistään mitään.🤗

Vierailija
26/29 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👋 --- 

Vierailija
27/29 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sen kissan hännän nostaa ellei kissa itse🤭🤭

Vierailija
28/29 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, miten kohtelet muita ja esität asiasi. Usein käytös ja asenne ärsyttää enemmän kuin mitä tiedät ja osaat.

Vierailija
29/29 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole missään sellaisessa tilanteessa paikkakunnallani, että olisin face to face - keskustelussa 'esittämässä asioitani' yhtään kenellekään, koska en ole työyhteisön jäsen..

..ja naapurit ovat 'heippa, hyvä keli tänään'- neutraaleja moikkaustuttavia, joiden kanssa emme kuitenkaan lähemmin tunne tai ole kahvittelukavereita. Enempää en halua.

Eiköhän naapuridynamiikka Suomessa ole täsmälleen sama joka kerrostalossa, paikkakunnasta viis. Moit lausutaan roskiskatoksella, ehkä muutama lause yleisiä, mutta harvemmin kahvitteluja sentään. Romansseista nyt puhumattakaan.

[Toisinaan kuulen suomalaisten kertomuksia taloista, joissa naapureita ei edes tervehditä, kyllä meillä sentään..]

Olen tosiaan tullut tänne vain koronaevakkoon pakkopiikkejä/Covid yleishysteriaa pakoon, vankkana aikeenani palata takaisin läheisteni/ystävieni pariin pk-seudulle. En ole tullut tänne puolisoa etsimään enkä ylipäätään jäämään, vain 'käymään'.

Asunnostani kuuluu pitkin päivää puheensorinaa käydessäni pitkiä puh.keskusteluja läheisteni kanssa, suomeksi ja muilla kielillä. [Ulkomaisen ystäväni kotimaan kellonaika kun on 9 tuntia omastani eroava].

Minun varhainen siis on hänen myöhäinen. Puhutaan, kun sopiva momentum päivässä.

Äänieristys valitettavasti on vuosimallin 1965 talossamme paperiseinien tasolla. Me olemme  paljon puhuvia syväkeskustelijoita mun porukassani. Siispä pahoittelut, jos seinät häiriöksi asti valskaavat. Me tosiaan vaihdamme kuulumiset tiuhaan!

Elämäni onkin koko Savon asumisen ajan ollut varsinainen  > e t ä e l ä m ä.

Olen tyytyväinen, että korona ei ajoittunut aikaan, jolloin operaattorit veloittivat minuuttitaksaa ulkomaan puheluista.

Puhelinlaskuni olisivat muuten tonneissa.😄

Nyt - pelkän nettiliittymän hinnalla maailma on olohuoneessani.

Toivon saavani olla ihan vain yksityishenkilö, jolle sallitaan oma privaattirauha. Sen ajan, mitä täällä vielä asun. 

Rauhaa, Rakkautta <3

- alakerran erakko-mystikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi