Muita jotka eivät pysty katsomaan valokuvia omasta naamastaan?
Mä näytän ihan hirveältä. Kamerassa vielä korostuu epäsymmetriset piirteet ja kasvojen "tyhjyys", koko naama on ihan mitätön.
Kommentit (40)
Sama. Hirveetä kärsimystä katsoa. Vanha kuin taivas, ryppyjä otsassa ja nenä vinossa.
Peilikuva vähän parempi mutta on sekin karmea.
Aina, lapsesta asti ollut niin. Hirveän huono minäkuva.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki ole valokuvauksellisia. Itsekin näytän jotenkin ilmeettömältä ja oudolta kuvissa. Silti ihmiset sanovat nätiksi.
Aha. Aina näihin tulee kommentoimaan nättejä, kauniita ja söpöjä. Monelle ihmiselle kukaan koskaan sano, että olet nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki ole valokuvauksellisia. Itsekin näytän jotenkin ilmeettömältä ja oudolta kuvissa. Silti ihmiset sanovat nätiksi.
Aha. Aina näihin tulee kommentoimaan nättejä, kauniita ja söpöjä. Monelle ihmiselle kukaan koskaan sano, että olet nätti.
Mulle on sanottu, että olen persoonallisen näköinen. Se ei ainakaan ole kohteliaisuus.
Ao
Kyllä! Olen aina vihannut minusta otettuja kuvia, näytän niissä jotenkin ihan vääränlaiselta, miltä mielessäni näytän tai haluaisin näyttää.
Näytän videopuheluissa aina ihan hirveältä. Ei voi mitään. Mutta onpa iloinen yllätys, kun ihmiset näkevät minut livenä.
Viimeisin kropparemppa kyllä sai alkunsa, kun näin itsestäni eräissä juhlissa otettuja kuvia. Näytin järkyttävältä pullataikinalta.
Vierailija kirjoitti:
Passikuvaan meno on kamalinta.
Jep, jos se jäisikin vain siihen passiin. :) Työpaikan henkilökortti pitää olla näkyvillä ja se ei imartele. Esihenkilö sanoikin kuvan nähdessään, ettet ole livenä saman näköinen. Pitäisi kai ottaa kehuna... 🙈
Herra 47 ei edes tunnista itseään ja uskoo olevansa Jorma Pulkkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Muistan yhden kerran, että minua on sanottu nätiksi. Ikää 59.
Miksi mietit sitten tuollaista kokoaika? Olet sen näköinen kuin olet, lihota vaikka niin on sitten täyteläinen naama? Ota fillerit, omg. Isompiakin ongelmia.
En tykännyt itse olla kuvissa silloin kun minulla oli iho pahana, tai sairastin kokoaika, se oli aivan kamalaa. Näytinkin todella huonovointiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä kuvistani ja se tuntuu jotenkin hullulta nykyaikana, kun koko ajan ihmiset kuvaa itseään. Minä olen täysin poikkeus. En vain osaa olla kuvissa. Jos kuolisin nyt, niin minusta ei olisi mitään järkevää kuvaa laittaa esille muistotilaisuuteen kynttilän viereen.
Minulla oli jossain kohtaa sellainen yliampuva narsismivaihe että kuvasin vain itseäni ja yritin näyttää mahdollisimman hyvältä. Nyt tuo hävettää suuresti enkä kehtaa itseäni kuvata ollenkaan. Varmaan sama vaivaa monia muitakin ettei vaan järki juokse.
Minullakin oli, nykyään hävettää ihan hitosti...
Aivan kauheaa. Näytän niin suomalaiselta! Heikko leuka, silmäkulmat roikkuvat, silmät syvällä päässä, vino nenä, harottavat silmät, kalpea naama, isot harvat hampaat. Tekisi mieli ampua haulikolla itseään naamaan, mutta en uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en edes videopuheluja tykkää harrastaa kun siinä näkyy se oma pläsi samalla.
Käsittämätöntä ettei sitä saa pois näkyvistä whatsapissa
Saa kun liimaa vaikka palan haavateippiä kameran päälle.
No sitten se vastapuoli valittaa kun naama ei näy.
"Ai hitsi kun mulla on kamera rikki"
Luulen, että hän tarkoitti sitä, että joutuu itse katsomaan naamaansa. Ei sitä, että toivoisi ettei se näy vastapuolellekaan. Näin ainakin itsellä - haluan näkyä keskustelukumppanin näytöllä mutten itse katsoa itseäni.
Eli teippi ei auta..
Noi 45-vuotiaaksi siedin sitä mutta viimeiset kymmenen vuotta on ollut täyttä tuskaa
Joo, peilistä näyttää kyllä erilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en edes videopuheluja tykkää harrastaa kun siinä näkyy se oma pläsi samalla.
Käsittämätöntä ettei sitä saa pois näkyvistä whatsapissa
Saa kun liimaa vaikka palan haavateippiä kameran päälle.
No sitten se vastapuoli valittaa kun naama ei näy.
"Ai hitsi kun mulla on kamera rikki"
Luulen, että hän tarkoitti sitä, että joutuu itse katsomaan naamaansa. Ei sitä, että toivoisi ettei se näy vastapuolellekaan. Näin ainakin itsellä - haluan näkyä keskustelukumppanin näytöllä mutten itse katsoa itseäni.
Eli teippi ei auta..
Auttaa se tarvittaessa siihenkin. Pitää vaan teipata eri kohta
Selfieposeerauksen olen jotenkin oppinut, mutta toisten ottamissa kuvissa näytän mielestäni melkein aina kauhealta. En ilmeisesti oikein näkemättä kasvojani tiedosta omaa ilmettäni, mikä saattaa kyllä liittyä jotenkin siihen, että olen autismin kirjolla. Lisäksi pääni ja kasvoni ovat sen muotoiset, että ne näyttävät vähänkin kauempaa otetussa kuvassa paljon leveämmiltä.
Riippuu miten ollut ylipainoa kuvassa. Esim edellisessä passikuvassani näytin ihan hyvältä, nykyisessä ei enää kun tullut painoa reilusti lisää.
Vierailija kirjoitti:
Jep, olen jopa hieman ällistynyt, miten vaikea minun on sulattaa oma vanhentunut ja muuttunut naamani. Minä kun aina olen luullut, että en ole kovin pinnallinen ihminen.
Mutta ehkä se liittyy enemmän siihen, ettei mun ajatusmaailman mätsää omasta mielestäni enää mitenkään mun ulkoista habitusta. Olen sama kuin olin n. 30 -vuotiaana, mutta peilistä katsoo 60-huuhkaja.
Mikä hemmetin 60-huuhkaja? Ei tuo ole suomea🙄
Ja mun kasvoista puuttuu kaikki se täyteläisyys, näyttävyys ja muhkeus mitä tällä hetkellä tavoitellaan. En näytä filttereidenkään avulla yhtään mitään tihrusilmineni.
Ap