Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätysjuhlat

Vierailija
22.02.2025 |

Tänään sain olla ammattilaisena tarjoamassa juhlittavalle yllätystä. Tämä oli sovittu sopivan ajoissa ja olikin mukava juttu. Ei siitä swn enempää. 

Aloin miettiä sellaista asiaa että 'hyvänen aika' minulle ei ole koskaan järjestetty yllätysjuhlia. Olen kyllä ollut mukana järjestämässä muutamia (ihan ystävänä, en palvelun tarjoajana kuten tänään). 

Olen sosiaalinen, aktiivinen, eloisa (ainakin tähän saakka ollut). Olen järjestänyt itse juhlia aikaisemmin kotonani aika paljon. Rahaa säästämättä vaikka varakas en ole ikinä ikinä ollut, eikä minusta tule. 

YO juhlatkin kestivät vuokratussa paikassa aamu viiteen tai kuuteen saakka ja valmistujaiset yliopistosta saman verran. 

Mitkä voivat olla syitä ettei kukaan ole ikinä järjestänyt mitään yllätystä? Korostan vielä että rahasta ei ole kyse koska olen ollut porukan vähävaraisin, tosin myös eniten tuhlaava, vähiten pihi sekä töitä paljon tekevä. Mitään luxusta minulla ei ole koskaan ollut tarjota mutta pari kertaa 100 henkilölle hauskat "maalaispippalot" niin ettei ruoka eikä juoma ole loppunut koskaan kesken. Mutta ei mitään hienostunutta ja melkein aina viimeisistä tai lainarahoista tai silloin aiemmin iskän ja äidin pienellä avulla. 

Lopetin kutsut noin 2 vuotta sitten kokonaan. En pidä enää edes 4 hengelle. Olin aina se joka osti eniten ja kaikille. Toiset jopa oppivat turvautumaan siihen että jos eivät muista ostaa viiniä niin henkilöllä X (minä) on sitä. viiniä ainakin 10 pulloa. Viini ei lopu.  Huolehdin aina myös jatkojen juomat jne jne. Se siitä. Olen iloinen kun on ollut paljon hauskaa mutta en enää halua olla se joka ajattelee koko ajan muita kun en huomaa että kukaan koskaan ajattelisi minua. 

En ole katkera. Ehkä vähän harmistunut. Jos en järjestä mitään niin ei kukaan muukaan.... 

p. s en ole hankala itkupilli edes siellä jatkoilla. En tarvitse mitään tukijoukkoja. Että kyse ei ole mistään sellaisesta parku-iita tapauksesta. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestääkö jotkut oikeasti yllätysjuhlia? En itse ainakaan ilahtuisi sellaisesta. 

Vierailija
2/4 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullekaan järkätty. Joskus ex suunnitteki yllärisynttäreitä, mutta ei viitsinytkään nähdä vaivaa, sillä hänen ystävilleen tai sukulaisilleen ei ajankohta sopinut. Ei kysynyt minun ystäviltäni, eikä edes minun sukulaisilta.

Ymmärrän hyvin sinua. Toivotaan, että joku vielä järjestää sinulle jotain mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestääkö jotkut oikeasti yllätysjuhlia? En itse ainakaan ilahtuisi sellaisesta. 

Niin, aika jännä että meitä on erilaisia. Eikö olekin ihan kummallinen ajatus, että joku ilahtuu jostain mistä sinä et?

Vierailija
4/4 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistä! Ei noin pitkään aloitusta, lässyllä tyylillä, jaksa lukea edes vanha Erkkikään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän