Miten Suomessa kebab maksaa 14% verokannalla 12€ kun sama tuote maksaa Saksassa 7€ 16% verokannalla?
Kertokaapa? Saksassa myös palkkataso on korkeampi.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen palkat ovat Saksaan verrattuna todella hyvät duunarialoilla. Meillä pitäisi myös olla mahdollista ihmissalakuljetus ja orjuuttaminen nin ei tarvitsisi kaikesta maksaa niin saatanasti. Ainakin itse voisin ottaa pari thaityttöä orjaksi omaan huusholiini siivoamaan ja ruokaa laittamaan.
Suomen palkkataso on samaa luokkaa Romanian, Albanian ja Bulgarian kanssa, kiitos kokoomuksen työntekijöiden halpuutuksen. Saksan palkkataso on aivan eri luokkaa.
Laitahan linkki väitteellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen palkat ovat Saksaan verrattuna todella hyvät duunarialoilla. Meillä pitäisi myös olla mahdollista ihmissalakuljetus ja orjuuttaminen nin ei tarvitsisi kaikesta maksaa niin saatanasti. Ainakin itse voisin ottaa pari thaityttöä orjaksi omaan huusholiini siivoamaan ja ruokaa laittamaan.
Suomen palkkataso on samaa luokkaa Romanian, Albanian ja Bulgarian kanssa, kiitos kokoomuksen työntekijöiden halpuutuksen. Saksan palkkataso on aivan eri luokkaa.
En ole sun google, tampio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain kumman syystä Saksalaiset ajelee paremmilla autoilla kuin me
Mietipä sitä. 365x7€=2555€ kun suomessa 365*12€=4380€
Suomessahan on autokantakin paljon vanhempaa kuin Saksassa, me ajellaan vaan romuilla ja loppuu ajetuilla kun nautitaan vaan veroista
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kaupan alan palkat ovat huomattavasti korkeammat, lisistä puhumattakaan.
😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Berliinissä moni työskentelee joskus jopa 5€ tuntipalkalla että laitas vähän tilastoa tuohon sun palkka väittämään
Samoin. Laita tilastoa omaan väittämääsi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Katoin juuri woltista paljonko maksaa halvin kebab.
9,90€ pappa pizza espoo. Kebab riisillä.
Eli ei se ero niin suuri ole kuin annat ymmärtää.
no ompa kallista. tossaki annoksessa varmaan suurin osa riisiä jonka päälle laitettu sellanen mitätön määrä kebuu. kyllä kebab annos kuuluu olla KEBAB-ANNOS, jonka lisukkeena tulee riisi+muut jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Puhut pelkkää paskaa, eikä munaa edes seistä väitteesi takana. Mun Google kertoo muuta.
Keskimääräinen kuukausipalkka euroina
-Bulgaria 723 €
- Romania 919€
-Alhaisimmat palkat maksetaan Bulgariassa ja Romaniassa, jotka kuuluvat Euroopan unionin köyhimpiin maihin. Palkat ovat hieman paremmat Kroatiassa, Slovakiassa, Tšekin tasavallassa ja Puolassa. Länsi-Euroopan maissa, Saksassa, Belgiassa tai Alankomaissa, vallitsevat kunnolliset, parhaat palkkaehdot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Puhut pelkkää paskaa, eikä munaa edes seistä väitteesi takana. Mun Google kertoo muuta.
Keskimääräinen kuukausipalkka
Muunnapa tuo ostovoimaksi, tampio.
Vierailija kirjoitti:
Saksassa minipalkka on 12,82
Minimipalkka eli vähimmäispalkka tarkoittaa pieninta lain sallimaa palkkaa. Sellainen laki on useimmissa maissa muttei Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minimipalkka eli vähimmäispalkka tarkoittaa pieninta lain sallimaa palkkaa. Sellainen laki on useimmissa maissa muttei Suomessa.
Kiitos Petteri.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kaupan alan palkat ovat huomattavasti korkeammat, lisistä puhumattakaan.
Täällä kalliimmat rotanpyydykset🐀
Suomen ruoan hintataso verrattuna vaikka saksaan on huikea. Ruoka on koko Euroopan mittakaavassa huomattavasti halvempaa Saksassa kuin Suomessa. Asiaa ei voida perustella suomen pitkillä välimatkoilla koska pitkä ne ovat välimatkat Euroopassakin.
Suomessa ruoan korkea hinta perustuu mielestäni moninkertaiseen verotukseen, monopoleihin sekä keskusliikkeiden suurimpiin katteisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Muunnapa tuo ostovoimaksi, tampio"
Itse puhuit alunperin palkkatasosta, paskanjauhaja.
Autot huomattavasti halvempia Saksassa, ja vielä suurempi ero kuorma autoissa. Polttoaine paljon halvempaa. Lisäksi siellä hyvä palkka. Palkkataso samaa kuin mitä Helsinkiläinen tienaa. Eli hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Autot huomattavasti halvempia Saksassa, ja vielä suurempi ero kuorma autoissa. Polttoaine paljon halvempaa. Lisäksi siellä hyvä palkka. Palkkataso samaa kuin mitä Helsinkiläinen tienaa. Eli hyvin.
Kaikki halvempaa. Jopa suomalaiset tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minimipalkkaa tarkoitin. Eikö sitä siis ole Suomessa?
ulkosuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minimipalkkaa tarkoitin. Eikö sitä siis ole Suomessa?
ulkosuomalainen
Saattaa kuulostaa vanhan toistolta mutta:
Poliisi on kyvytön estämään rahanpesua ja rikollista toimintaa kyseisissä lafkoissa, niin suosittelisin polttopullon heittämistä ikkunan lävitse.