Jos kaapissasi on tällaiset housut, ota ne ÄKKIÄ käyttöön!!
KIIRE! Heti äkkiä pillifarkut jalkaan, tytöt!
Ja korkokengät tai kivat avokkaat. Niillä on kiva mennä tuolla sohjossa. Se on nyt tyylikästä!!
Kommentit (15)
Toisaalta väljyys on nyt muotia, sanoo asiantuntija.
Hmm. Mitäs tässä nyt pitäisi tehdä?
Pää hajoaa.
Onhan se koomista kun lehdessä on että onko kaapissasi tällainen piisamilakki, nyt se on muotia, äkkiä lakki päähän ennen kuin muoti vaihtuu, ja sitten näkee kadulla kun porukat ovat majavalakki päässään, aprillia.
"Säiden lämmetessä myös sirommat kengät passaavat pillilahkeiden pariksi. Kokeile vaikka kitten heel -korkoja tai ballerinoja."
Täh? En ymmärrä mitään tästä.
Minulla ne on olleet koko ajan käytössä, aina joskus on näköjään trendikäs.
Vierailija kirjoitti:
Mutta PIPO silti päähän, tytöt! Äkkiä!!
Tässä hyvä pipo!
https://www.budgetsport.fi/tuote/rukka-ukki-naisten-pipo-valko-56596518/
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole muuta ollutkaan kuin pillifarkkuja tähänkään asti.
Minulla sama juttu. En voi sietää maassa laahaavia ja märkiä lahkeensuita. Päätin jämähtää pillifarkkujen käyttäjäksi välittämättä siitä, että minua pidetään vanhanaikaisena ja jopa mummona.
Siis nytkö ne muka taas tulee muotiin? Eihän ne ehtineet edes kunnolla pois muodista ja luulin, että 2000 alun reisistä tiukat, mutta lahkeista levenevät olis tulossa takaisin.
Noh, ihan sama, kun pukeudun oman pääni mukaan. Pillifarkut on käytännölliset ja sopii mulle. Tuo em. levenevä tai joku bootcut on kans ulkonäöltään ihan jees, mutta kuten joku jo edellä kirjoitti, niin vähän epäkäytännölliset. Jos niitä tulis myyntiin, voisin silti yhdet tai kahdet ostaa, koska pillifarkut ei käy ihan kaikkien kenkien kanssa (melkein käy).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta PIPO silti päähän, tytöt! Äkkiä!!
Tässä hyvä pipo!
https://www.budgetsport.fi/tuote/rukka-ukki-naisten-pipo-valko-56596518/
Voi herrajjunala!
Nopemmillaan housumuoti vaihtuu ennen kuin ehtii edes komeron perukoilta tai vinti perimmäisestä nurkasta penkoa näitä pikapikaan muotiin tulleita housuja. Pakkohan ne on vähintään ehtiä tuulettaa jos ei kerkii pesemään. Muuten ne haisee kaapille. 😂😂
Vanhat kulahtaneet kaapissa pilalle menneet vaatteet kierrätykseen ja uusien ostoon.
Kevät on tytöt tulossa!
Nyt heti keskeytä kaikki mitä olet tekemässä!