Ikäneito, vanhapiika, sinkku- miten muut parittomat imitätte itseänne esittäytyessänne uusille ihmisille?
Sinkku jotenkin inha sana, tulee mieleen "kertapano" ja "kinkku".
Miten te muut jotka ette ole onnistuneet löytämään parisuhdetta nimitätte itsejänne?
Miksi KIRJASTOISSA ei ole sinkkuiltoja, moni sinkku/ vanhapiika haluaisi löytää prinssinsä juuri kirjastosta (tai uimahallista jonne myös kaivataan sinkkuiltoja)
Missä haluaisitte järjestettävän sinkkuiltoja muut vahatpiiat?
N32, kaunis ikäneito jolla valtava tarve löytää ihana mies ja alkaa äidiksi
Kommentit (50)
Vanha olen mutta en piika. Enkä myöskään neito. Esittäytyessäni käytän yleensä etunimeäni.
Kuvailen suhdestatustani sanalla eronnut. Mutta jos en olisi ollut suhteessa, olisikin hankalampi. En minäkään sinkku olisi, ehkä sitten vapaa. Kieltämättä ei ihan tosi sopivaa sanaa oikein ole.
Vierailija kirjoitti:
Sanon aina: Hyvää päivää, minä olen vanhapiika!
Usein unohdan kokonaan mainita nimeni, mutta ei voi mitään. First things first.
Ihan paras :D
Mulla on nimi. Se on tosi kätevä ollut.
Päivää, olen Kertapano-Kaikkonen (nimi muutettu).
Päivää, en ole parisuhteessa ja olen vegaani.
Näin tulee kerrottua ne tärkeimmät.
Vierailija kirjoitti:
Ap voi hemmetti. Ei kai kukaan järkevä ihminen ala eka kertaa nähdessään jonkun selittämään perhe- ja parisuhdettaan ym.
Ei alakaan, kyseessä on joku täysin tynnyrissä kasvanut autistimies jolle normaali kanssakäyminen on täysi mysteeri
Vierailija kirjoitti:
Päivää, en ole parisuhteessa ja olen vegaani.
Näin tulee kerrottua ne tärkeimmät.
Toi vegaani juttu on tärkeä kertoa heti. Se on vähän sama kuin lihaa syövä heteromies, se on vaan saatava heti ulos mieltä painamasta.
Entä sitten parilliset, miten pitäisi esittäytyä? Pitääkö erotella avo- ja aviosuhteet, muuten vaan seurustelut ja mainitaanko tapailutkin, vai ollaanko tapailuvaiheessa vielä vanhoja piikoja/poikia?
En ole itse sinkku, mutta esittelen itseni ihan vain kertomalla nimeni. Samoin tekisin, jos olisin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten parilliset, miten pitäisi esittäytyä? Pitääkö erotella avo- ja aviosuhteet, muuten vaan seurustelut ja mainitaanko tapailutkin, vai ollaanko tapailuvaiheessa vielä vanhoja piikoja/poikia?
"Hei, olen Pirjo, vapaa-ajalla pyykkäilen yhden Sepon kalsareita"
Onneksi minä olen ollut tarpeeksi rohkea lähtemään ulos asunnostani elämäni aikana niin tämä ei ole minulle mysteeri
Nuori neiti tai neito. Huumoria pitää olla. No ei vaan, nimi kai riittää.
Olen Seppo, 45-vuotias vanhapoika, pescovegetaristi ja hetero. Saanko suudella kättänne.
Vierailija kirjoitti:
Menipä mammoilla tunteisiin :D
Joo ei mennyt
Kerron etunimeni. Jos joku utelias haluaa tietää lisää, kerron vaan, että asun yksin. Se jättää tilaa myöskin seurustelulle ja treffeilulle, mistä ei halua kaikille kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Menipä mammoilla tunteisiin :D
Mikä?
Menikö ohi? Töissä esitellään itsensä etunimen ja sukunimen kera, sekä kätellään. Vapaa-ajalla on tuttavallisempaa esitellä itsensä pelkällä etunimellä.