Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Topi Borg ei halua tyttöystävää

Vierailija
22.02.2025 |

Topi on siis muodikkaasti "niitä poikia". Ihanaa!

https://www.is.fi/viihde/art-2000011050478.html

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää että seurustelu on haastavaa (itselle tai kumppanille, mistä tahansa syystä), ei kannata sännätä suhteeseen, vaikka sellainen olisi tarjolla. Ei kannata myöntyä mukaan mihin tahansa. Kannattaa vaatia sitä mitä haluaa, jos tietää, mitä haluaa. Ja varautua olemaan myös yksin. Kenenkään ei ole pakko seurustella ja moni viihtyy sinkkuna. Jopa koko ikänsä.

Vierailija
22/34 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen tuollaista autistia katsoisi edes säälistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nainen tuollaista autistia katsoisi edes säälistä.

No olihan siellä ainakin yksi tyrkyttämässä itseään Topille. Lienee varmasti muitakin jonossa tuollaiselle sanavalmiille julkulle, mutta kun ei vaan tunnu kelpaavan...

Vierailija
24/34 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOPI TYKKÄÄ MIEHISTÄ JA OMASTA SISKOSTA.

Vierailija
25/34 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Topille ehkä mieluiten vain joku toinen autisti kumppaniksi, sen verran erikoinen tyyppi, että tarvittaneen joku joka ymmärtää. Ja joku joka joustaa?

Toinen autisti ei kyllä ymmärrä eikä jousta, joten tuo on ehkä pahin mahdollinen yhdistelmä, ellei mieltymykset ja kiinnostuksenkohteet ole täysin samat.

Miksi kuvittelet tietäväsi moista?

Oon itse autistina seurustellut vain toisten autistien kanssa, eikä todellakaan ole pahin mahdollinen yhdistelmä, vaan mulle ainakin ainoa mahdollinen yhdistelmä. 

Juuri siksi, että mulla on diagnoosi ja haluan, että asiat tehdään mun omalla tavalla. Jos joku huudattaisi elokuvia täällä aamusta iltaan niin tulisin hulluksi.

Ei ehkä kannata kuitenkaan julistaa tolleen yleisesti kaikkien autistien puolesta noin jyrkästi asioita, jotka monilla muilla autisteilla on täysin päinvastoin kun sulla. Enhän mäkään lähde väittämään, että kaikki autistit on sellaisia kuin minä, että voivat seurustella vain toisten autistien kanssa, vaikka se on mun vankka henkilökohtainen kokemus. 

Vierailija
26/34 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TOPI TYKKÄÄ MIEHISTÄ JA OMASTA SISKOSTA.

Voi olla että niillä kahdella sekopäällä on suhde josta nyt ei perhesovun takia hiiskuta.

Vierailija
27/34 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen merkitystä on jollain julkkisten ihmissuhteilla ja henkilökohtaisilla asioilla?

Vierailija
28/34 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topi tietää elämän realiteetit. Hän on viisaampi kuin suurin osa ihmiskunnasta.

Vierailija
29/34 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen merkitystä on jollain julkkisten ihmissuhteilla ja henkilökohtaisilla asioilla?

Aika monia ne nyt vain sattuvat kiinnostamaan. Onhan tälläkin palstalla jatkuvasti keskusteluita esim. Jollesta ja Jannista.

Vierailija
30/34 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Topille ehkä mieluiten vain joku toinen autisti kumppaniksi, sen verran erikoinen tyyppi, että tarvittaneen joku joka ymmärtää. Ja joku joka joustaa?

Lähestymistavasta päätellen tuo tyttö on ollut autisti, kertoo melko kehnoista sosiaalisista taidoista kun noin suoraan töksäyttää. Ihmettelen miksi Topi noin ikävästi lähtee julkisuuteen kommentoimaan. 

Meillä kahdella autistilla, eli mulla ja miehelläni, onneksi meni helpommin, yhtä suoraan kysyttiin ja päätettiin et katotaan jonkun aikaa onko tämä se missä muutetaan yhteen ja tehdään lapset. Ei tarvinnut arpoa mitään onkoha tuo ny tosissaan, pelaileeko tai tapaileeko muita yms sekavaa ja hankalaa. 

Vierailija
31/34 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä asia kiinnostaa ihmisiä, koska...? 

Ei kyllä pitäisi edes kiinnostaa jonkun pöpin hölmöt lausahdukset.

Vierailija
32/34 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin TV-ohjelman perusteella Topi vaikutti tosi hyvältä tyypiltä.

Toivottavasti pysyy omana itsenään, eikä välitä muiden höpinöistä.

Vierailija
33/34 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topikin tiennee ettei järvi soutamalla kulu. 

Vierailija
34/34 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa kyllä sanottiin ihan jotain muuta. Minusta Topi on viisas ja keskittyy kirjansa kirjoittamiseen nyt. En olisi itsekään suostunut jos joku yllättäen kysyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän