Trump ja Putin on pienin ongelma maapallolla
2 miestä, 8 miljardin ihmisen hyvinvointi riippuu heistä ( median mukaan) no se on hyvä että heidän aika kun koittaa niin maapallo muuttuu hyväksi 😀😀😀😀😀😀 Minun mielestä maailma on mennyt tasasesti huonoon suuntaan niin kauan kun olen ollut elossa eli kohta 40 vuotta. Mutta mennään sillä että nämä 2 miestä on se ongelma, ehkä ei tarvitse keskittyä oikeisiin ongelmiin mikä on jokainen teistä ja meistä ihan normaaleista ihmisistä ketkä antaa muiden viedä ja huijata 👍 näin, ehkä olen väärässä
Kommentit (7)
En nyt sanoisi että pienin, mutta onhan tuollainen aina kiinnostavampaa kuin mikromuovi.
Hyvin pieniä miehiä ovat kyllä. Putin ihan fyysisestikin. Molemmat pieniä henkisesti ja todennäköisesti alapäästä.
Kummallakin taitaa olla mt ongelma.
Kaksi vanhusta pois tai edes sivuun niin maailma on heti parempi paikka.
Eihän kaksi miestä ongelma olekaan vaan se valta mikä heille on annettu. (Tai valta minkä ovat ottaneet.)
No kerros nyt ihmeessä AP mikä sinun mielestäsi on niin iso ongelma, että sen vuoksi Trumpin ja Putinin sekoilu on pikku juttu?
Putlerin hiilijalanjälki taitaa olla maailman suurin. Yhden miehen hallusinaatioiden vuoksi ei pelkästään käydä laajamittaista sotaa, vaan hän on ajamassa koko maailman uuteen varustelukierteeseen.