Kauankohan tässä jaksaa sinnitellä hereillä. Muita jotka valmiita menemään jo unten maille?
Heräsin neljältä enkä saanut enää nukuttua. Puolitoista tuntia olisi ollut aikaa nukkua. Toki menin eilen aikaisin nukkumaan, että unta olin saanut ihan hyvin. Tuntuu vain päivä niin pitkältä ja nyt jo väsyttää.
Jos jaksaisi sinnitellä edes puoli yhdeksään ja sitten menisi nukkumaan. Huomenna sitten kuntosalille heti aamusta.
Kommentit (19)
Aamupuolelle menee. Kohta iltakävelylle, unta keskimäärin kuusi tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vielä muutama tunti lukemista.
Mä en jaksa alkaa lukemaan. Väsyttää niin, että ei jaksa keskittyä.
Ap
Tuo on hirveää, kun olisi jo kahdeksalta valmis sänkyyn, mutta se tietäisi kahdelta yöllä heräämistä. Sitten väkisin sinnittelee sinne jonnekin kymmeneen. Ja kun kymmeneltä käy nukkumaan, on hereillä neljältä, eli aivan liian aikaisin silloinkin. Ja taas olisi illalla valmis untenmaille kahdeksalta...
Kun voisi nukkua 20 tuntia vuorokaudessa niin elämä olisi mukavaa.
Täällä yksi. Yritän katsella naisten jalkapalloa kakkoselta ja jääkiekkoa kolmoselta. Mutta kumpikaan ei niin jännää, että pysyisi hereillä.
Mä olen ollut jo pari tuntia peiton alla. Pitäisi alkaa lukea e-kirjaa, mutta jumitin viestittelemään ja tänne palstalle.
Mies tulee kohta saunasta. Odotettava sitä jalat levällään hetekan päällä että kassien tyhjennyksen jälkeen pääsee nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei, haudassa on aikaa sitten mukkua😔
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi. Yritän katsella naisten jalkapalloa kakkoselta ja jääkiekkoa kolmoselta. Mutta kumpikaan ei niin jännää, että pysyisi hereillä.
No eihän tuossa enää auta kuin kokeilla koripalloa kutoselta. Vai tuleeko sitä jimiltä..? No, samapa tuo.
Miksi pe-iltana ei voi tulla telkkarista hyviä (uusiakin) elokuvia ja siis niin, että ne alkaisi puoli kasilta/kasilta ja loppuisi kympiltä? Mieluiten vielä ilman mainoskatkoja.
Ei kai aikuinen ihminen voi mennä nukkumaan ennen kymmentä illalla?
Täällä! Notkun sitten täällä ja yritän sinnitellä tuonne kymmeneen, mieluiten yhteentoista asti koska muuten menee aamuyö valvoessa.
Ja herätys on huomenaamustakin klo 7 vaikka sen reilun tunnin saa normiaamua pidempään nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hirveää, kun olisi jo kahdeksalta valmis sänkyyn, mutta se tietäisi kahdelta yöllä heräämistä. Sitten väkisin sinnittelee sinne jonnekin kymmeneen. Ja kun kymmeneltä käy nukkumaan, on hereillä neljältä, eli aivan liian aikaisin silloinkin. Ja taas olisi illalla valmis untenmaille kahdeksalta...
Jep. Tai sitten käy niin, että sinnittelee sinne kymppiin ja vähän ylikin ja kappas, enää ei nukuta yhtään. Sitten saakin pyöriä sängyssä reilusti aamuyön puolelle ennen kuin nukahtaa ja aamulla kellon soidessa on kaikkea muuta kuin levännyt ja virkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, haudassa on aikaa sitten mukkua😔
Mukkua, olen kai jo väsynyt😂
Aloin katsomaan Britboxilta Kutsukaa kätilö-sarjaa ihan alusta. En ole koskaan katsonut yhtäkään jaksoa kokonaan. Samalla virkkaan. Josko jaksaisi vähän pidempään kuin puoli yhdeksään olla hereillä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
8 tunnin raitisilma annos raksalla, jotain mämmiä naamaan ja rupee silmä lurpottamaan.
Hyvinkin usein jo ennen ilta yhdeksää.
Vielä hereilä. Nyt ainakin osittain katson toisen jakson tuosta sarjasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kai aikuinen ihminen oikeasti kysele noin tyhmiä? Toivon mukaan olet vain lapsellinen trolli.
Ap
Vielä muutama tunti lukemista.