Kiinnostaako miehiä ns. Röökimuijat?
Itellä menee aski päivässä, monia röökimuijat kiihottaa
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Hengityksen haju... Se pilaantuneen limakalvon lemu mikä tulee keuhkoista, on hirveä
Paljon pahemmalle haisee vegaanimuijat. Sellainen imelä mätä.
Sikarin poltto on esteettisesti miellyttävän näköistä, mutta homman terveellisyys huolettaa. :/
varmaan hyviä imemään pientä munaa?
Vierailija kirjoitti:
Aski päivässä = yli 3500€ vuodessa savuna ilmaan🥶
Heillä on varaa siihen. :)
Aski päivässä tupakkaa kertoo ihmisen tyhmyydestä. Tupakkiaski maksaa 10€ eli 300€/kk rahaa savuna ilmaan. Tehdääs pikku laskelma: jos tupakan sijaan laitat 300€/kk kuluttomaan indeksirahastoon ja keskimääräinen tuotto on 7% vuodessa niin 10 vuodessa sulla on 52000€! Jos aikaa kuluu 20 vuotta niin sulla on 149000€! Lopeta siis se tupakointi ja laita rahat indeksirahastoon 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo ihmisen typeryydestä. Laittaisivat tuon rahan kuluttomaan usa indeksirahastoon 👍
En kyllä laita amerikkalaisiin rahastoihin enää mitään.
Mä sit varmaan oon röökimuija. Olen myös muuta, äiti ja yliopistosta , ajat sitten, valmistununut yhteiskuntatieteijä.
Aina on ollut kiinnostusta, jos joskus olen ollut vapaana, mitä en ole ollut aikoihin.
Ja kyllä, tämä muutaman tupakan poltto arjessa on ihanaa! Oma piha ja toppatakki oloasun peitoksi ja tupakalle. Tykkään niin siitä savun puhaltelusta!
Suttuinen röökimuija pubiruusu trendaa nykyään villisti.
Vierailija kirjoitti:
Jos nielee.
Ai röökit vai?
Vierailija kirjoitti:
Tupakoimattomille tupakoitsijat haisee todella vastenmieliseltä.
Minun inhokkikriteerien kärkipäässä löytyvät tupakointi, tatuoinnit, lävistykset, alatyylinen puhetapa, heikko yleissivistys ja kaikenlaisen liikunnan välttäminen. Tupakointi on kaikkien terveellisten elämäntapojen vastainen ja hajuhaitat tekevät pyykinpesusta ja peseytymisestä tarpeettomia. Tosin tupakoitsijoiden oma hajuaisti turtuu ja onhan se huvittaa että nikotiinin tuska määrää elämän rytmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo ihmisen typeryydestä. Laittaisivat tuon rahan kuluttomaan usa indeksirahastoon 👍
Et halua vaurastua?
Vierailija kirjoitti:
Mä sit varmaan oon röökimuija. Olen myös muuta, äiti ja yliopistosta , ajat sitten, valmistununut yhteiskuntatieteijä.
Aina on ollut kiinnostusta, jos joskus olen ollut vapaana, mitä en ole ollut aikoihin.
Ja kyllä, tämä muutaman tupakan poltto arjessa on ihanaa! Oma piha ja toppatakki oloasun peitoksi ja tupakalle. Tykkään niin siitä savun puhaltelusta!
Onko sulla lapsia? Etkö yhtään ajattele heitä kun kuolet keuhkosyöpään ja lapset jää ilman äitiä?
Vierailija kirjoitti:
Aski päivässä tupakkaa kertoo ihmisen tyhmyydestä. Tupakkiaski maksaa 10€ eli 300€/kk rahaa savuna ilmaan. Tehdääs pikku laskelma: jos tupakan sijaan laitat 300€/kk kuluttomaan indeksirahastoon ja keskimääräinen tuotto on 7% vuodessa niin 10 vuodessa sulla on 52000€! Jos aikaa kuluu 20 vuotta niin sulla on 149000€! Lopeta siis se tupakointi ja laita rahat indeksirahastoon 👍
Sen 300 euroa kuukaudessa voi myös käyttää kaiken muuhun mukavaan elämässä kuten ruokaan, vaatteisiin, harrastuksiin, matkailuun tai muuhun mistä sattuu itse pitämään eikä se edellytä mitään ylimääräistä ponnistelua röökiaskin eteen. Samalla pysyy fyysisesti paremmassa kunnossa ja näyttää nuoremmalta, sillä tupakointi ja auringossa ruskettuminen vanhentaa eniten ihoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halua vaurastua?
En halua rahoittaa enää jenkkifirmoja.
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt halutaan sen naisen rahat?
Ei kiinnosta, mutta kunhan ei röökaa niin että savut tulee takarööristä ulos niin ainahan sitä voi takaa päin painaa! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Röökimuijat haisee en panis.
Miksi sitten rakastelet äitisi kanssa päivittäin vaikka hän on ketjupolttaja?
Se on pieni pahe ,mömmöt ja huumeet siitä vahvempiin on itsemurha,joko liika annostus taikka perijän tekemä velka ulosotto voi voi miten surullista.