Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottakaahan rauhassa, Suomella ei oo mittään jättää !

Vierailija
21.02.2025 |

YLE-media ja Häkkänen (kok.) ja Mika Aaltola yrittävät lietsoa paniikkia suomalaisiin Ukrainan tilanteella.

Höpö höpö höpötystä !

Putinilla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa Suomea kohtaan, piste !

Lopettakaa tuo vouhkaaminen.

USA on umpisekaisin alta aika yksikön. Yrittää olla maailman napa, vaikka on konkurssikypsä hetkessä ja Kiina kiittää.

Onnettomat jenkit yrittävät uskotella johtavana koko maailmaa, mutta totuus on toinen. Siksi Trumppikin keuhkoaa kuin meklari paniikissa. Jos teillä on sijoituksia rapakon taakse, realisoikaan ne heti !  Näin tein itse.

Ukraina voi antaa hyvällä mielin venäläisten valtaavat, tuhoamat ja myrkyttämät ja miinoittamat alueet. Venäjä mielisiähän siellä vain on asunutkin. Ei siellä voi kukaan asua vähintään vuosikymmeniin, polkekoot venäläiset itse viljelemänsä miinat.

Lopetetaan sota ja korjataan Ukrainan vauriot ja nostetaan Ukraina moderniksi eurooppalaiseksi valtioksi. Se on paras kosto Putinille.

Kommentit (3)

1/3 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää = hättää

Vierailija
2/3 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pointteja mutta mä en usko että on meidän tehtävä nostaa Ukrainaa vaan heidän on tehtävä se itse. Suomi on pärjännyt aina olemalla fiksu ja puolueeton. Nyt te kaikki olette huomanneet kuinka huonosti meilläkin menee kun joku " nosti " meidät kerhoonsa. 

Tässä on alettava ajattelemaan itseä. 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta Venäjä ei anna Ukrainan muuttua eurooppalaiseksi valtioksi.