Onko meidän poika vilkas vai normaali?
2,5 v poikamme on iloinen ja meneväinen. Kun olemme jumpassa, siellä on n. 15 vanhempaa lapsineen, samanikäiset lapset jaksaa istua vanhempien sylissä laulamassa jotain hämähämähäkkiä kymmenen minuuttia nätisti. Meidän ei, hyvä jos yhden laulun. Onko meidän lapsi siis jotenkin keskivertoa vilkkaampi vai ovatko muut lapset jotenkin flegmaattisempia?
Kommentit (6)
välillä jaksavat, välillä eivät. Mutta toisaalta olen myös sitä mieltä, että tuollahan sitä harjoitellaan. Ihan hyvä jo 2,5-vuotiaan harjoitella.
Ja se oma sähläys tms. ei minusta ole paha, jos lapsi on hyväntuulinen jne. eikä häiritse tia runno muita.
Luulen, että rauhallisten lasten vanhemmat jaksavat käydä tuollaisissa kerhoissa enemmän, joten älä masennu ;)
joku lääkäri sanoi minulle kerran, kun samaa asiaa murehdin kuin ap, että " vilkaat lapset pärjää tässä maailmassa parhaiten" . Tämän voimalla olen " jaksanut" juosta noiden kolmen vilkkaan pojan perässä ;)
mutta onko keskivertoa vilkkaampi jos ei jaksa tuollaisia laululeikkejä paikallaan? Miten nuo muut lapset jaksaa nököttää paikallaan, meillä ei ikinä! ap