Millainen kulli on kaunis?
Itse pidän sellaisesta jossa terska on hieman vartta paksumpi ja muodoltaan sellainen "virtaviivainen pyöräilykypärä"
Englannin kielinen termi taitaa olla mushroom cock. :D
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Ympärileikattu, kova, suora. Keskikokoinen ja trimmatut karvat. Nami nami. N45
Ääni tälle vaikka ympärileikatun kehuminen saakin alapeukkumiinusta. Ehkä mieli muuttuu sit kun herkku tulee vastaan omalle kohdalle. n47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääni tälle vaikka ympärileikatun kehuminen saakin alapeukkumiinusta. Ehkä mieli muuttuu sit kun herkku tulee vastaan omalle kohdalle. n47
SIksin etten ymmärrä miksi ympärileikattuja pitää täällä jatkuvasti kehua ja siksi, että kehujat taitaa ollia miehiä jotka kehuvat omaa kulliaan.
Sitten toiseksi miten erottaa ympärileikatun peniksen penkiksestä joka isona seisoo täysin paljaana esinahan kadottua peniksen kasvuun ja paksuuntumiseen. Siten miten nämä kaksi "kaljua" erottaa toisistaan ja miten ero näkyy seksissä??
Kullini tai k.yrpäni on ainut näyttävä ja komea osa kroppaani. Mutta miten kehua ja esitellä kun ei voi laittaa kuvaa.
Naiset voisi kirjoittaa kirjan niistä. Käyrät ja tupit syylät ja ruvet. Haisevat ja punaiset kuin hepatiittiherpekset. Vuodot ja visvat. Satiaiset eri väreissä ruskeat suurimmat keltaiset keskikokoa. Paiseet ja haavaumat. Hajut. Lerpat ja vinot kuin kierot. Terveisin lääkärien osaaminen numero 666 ja 2.
Ympärileikattu täyttää syntiensä mittaa lukee Raamatussa niinku seksimyynti ja por....videot kuin miehet miesten kanssa ja pojat poikien syntejään. Synnin teko väline.
Syntinsä nousee taivaaseen asti aloittajan synnit esillä taas.
Vierailija kirjoitti:
Posliini, paksu, pituutta ja käyrä ylöspäin. Takaa naidessa saan parhaat orkut käyrällä, osuu oikeisiin paikkoihin ja lennän orgasmin taivaaseen. Mirella 28.
Käyrä ylöspäin osuu takaa parhaisiin paikkoihin?
Kannattaisi kokeilla peppuseksiä kun kerran ne parhaat paikat ovat sillä puolella.
Ihan huvittava juttu nyt mutta silloin koulupoikana kun kalut alkoivat kasvaa ja alapäähän puski haituvaakin olin kateellinen parhaalle kaverille sen kalusta.
Ei siksi että se oli hiukan isompi vaan siksi että se näytti velttonakin siltä kuin olisi puolijäykkä koska kalun pää puski näkyviin auki venyneen esinahan alta mikä sai sen näyttämään kokoaan isommalta aikuisen miehen gyrväältä.
Minulla taas on pitkä esinahka joka ulottuu melkein sentin peniksen pään yli nolona kutistuneena sukkana joka saa vehkeen näyttämään ihan pikkupojan pippeliltä.
Kunnon erektiossa se kyllä jää terskan taakse paksuhkoksi renkaaksi. Eipä tuo ole haitannut seksissäkään kuin yhden yhden tytön kanssa jolla oli aivan uskomattoman märkä ja löysä pimppi. Sen kanssa esinahka tahtoi rullautua koko ajan takaisin terskan päälle eivätkä työnnöt tuntuneet miltään kun esinahka oli koko ajan päällä eikä edes liikkunut työntöjen mukana.
Tätä en ymmärrä oikein, miten voi saada orkun pelkästä takaapäin naimisesta. Eli jos käyrä sojottaa ylöspäin, niin eikö se silloin takaapäin pantaessa osu enemmän selkärankaa kohti, onko siellä joku g-pistettä muistuttavaa kohtaa mihin sen sit pitäisi osua, vai hierotko samalla klittaa jotta saisit orkun?
Posliini, paksu, pituutta ja käyrä ylöspäin. Takaa naidessa saan parhaat orkut käyrällä, osuu oikeisiin paikkoihin ja lennän orgasmin taivaaseen. Mirella 28.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso on kaunis. Posliini. Kerran panin miestä jolla oli niin iso, että mun piti ratsastamaan päästäkseni oikein nousta kyykkyasentoon että sain sen sisään. Se seisoi aivan kivikovana pystysuorassa, enkä polvet maassa ylettynyt läheskään nousemaan sen päälle.
Toi on ainoa tapa millä vaimo pääsee päälleni.
Jakkaralta kyytiin?
Vierailija kirjoitti:
Namitat täällä omaa kaluasi. Eikö tuo oo vähän noloa.
Vierailija kirjoitti:
Kaunein on väriltään sinisenpunertava, suonikas. Terskassa on semmonen metka värisävy, niinku retliini. Ulkomuodoltaan tattimainen on paras. Nuppi mielellään ison tomaatin kokoinen. Raskaat, punnuksina heiluvat kassit kruunaa koko komeuden. Ja tietysti söpö pieni karvatupsu juuressa. Tommosella pääsee meikätytön sydämeen. Kerran sain oikein kunnolla tommosta. Oli niin iso nuppi ja paksu varsi, että häppärit rullautu varren mukana aina ulos vedettäessä.
Mulla samantapainen kokemus: Hoidolla oli niin paksu ja sopivan muotoinen kulli että häpyhuulet oli kuin torvena kalun varressa kiinni aina kun mies veti takaspäin. Peppuun en uskaltanut antaa. Oli niin paksu, että ties vaikka olis suolikin tullu mukana kun olis vetäny ulos viimeisen kerran. Mutta ihana muisto jäi. N. 43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Namitat täällä omaa kaluasi. Eikö tuo oo vähän noloa.
Ei, ystävä hyvä. Namitan 60v poikaystäväni kalua, hän on elämäni ensimmäinen ympärileikattu, ja kyllä se ero on huomattava. Aina puhdas, ja jotenkin valmiin näköinen, vaikka ei olisikaan erektiossa. Todella seksikkään näköinen- kuten mies itsekkin, vaikka tiedänkin että kauneus ja komeus on katsojan silmissä, umpirakastunut kun olen. Se N45
Mun mielestä kulli ei oo kaunis. Pitäiskö ollakkaan? Sen käyttäminen on se juttu.