Millainen kulli on kaunis?
Itse pidän sellaisesta jossa terska on hieman vartta paksumpi ja muodoltaan sellainen "virtaviivainen pyöräilykypärä"
Englannin kielinen termi taitaa olla mushroom cock. :D
Kommentit (56)
Piti oikein hieraista silmiä, että oliko tämä minun kirjoittamani :-)
M60+
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mielestäni tosi komea kulli. Sopusuhtaisen näköinen kun on n. 5cm leveä ja n. 5cm korkea, eli molempiin suuntiin. Sivusta katsoen suora yläviistoon. päältä vasemmalle hieman käyrä. Suonikas täysin paljas terska ja häpyluusta mitanen 19,5- 20cm seisokista riippuen. Ei näytä niin pitkältä paksuudesta johtuen. Kuvakin kalusta ja seisokista näytti löytyvän vielä omakuva. org sivuilta vuodelta 2005 eli otettu 20v sitten kun olin 48v.
Piti oikein hieraista silmiä, että oliko tämä minun kirjoittamani :-)
M60+
Semmoinen mikä on kivan miehen vartalossa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Leikattu posliini 🤔
Mikä siinä arvessa ja räikeässä värierossa on niin kaunista?
Erektiossa oleva täysin ehjä penis näyttää paljon samalta ilman arpea ja värieroa, kun nahan vain vetää taaksepäin.
Isohko, suora ja hyvin pesty.
Siihen vielä, että mies ei oo suurempi mulkku kuin mitä jalkojen välistä roikkuu. Itsevarma, muttei mikään "panen kaikkia jotka eteen tulee" mies.
Kulhi ei ole koskaan kaunis. Pilhu on!💋
Ensinnäkin kulli arvostellaan seisokissa. Lepokulli saa olla millainen vain.
Mutta kun kulli on arvostelukunnossa, niin erektio on kivikova ja kulli seisoo ylväästi pystyssä terskan pään hohtaessa tulipunaisena. Koko on sopiva, kun nainen joutuu avaamaan suutaan kunnolla saadakseen sen suuhunsa ja pituus on riittävä, kun ei saa helposti suuhunsa kuin puolet.
Tästä voi päätellä, että kullin lopullinen kauneus riippuu arvostelijan suun mittasuhteista.
Ei kauhean suuri ja eräs nainen sanoi onpa se nätti. MIten tuon ottaa ei silloin mieltä nostanut mutta pärjäsin sillä aamuun asti
Pitkä ja paksu tietenkin.
Homo 25v
Kaunein on väriltään sinisenpunertava, suonikas. Terskassa on semmonen metka värisävy, niinku retliini. Ulkomuodoltaan tattimainen on paras. Nuppi mielellään ison tomaatin kokoinen. Raskaat, punnuksina heiluvat kassit kruunaa koko komeuden. Ja tietysti söpö pieni karvatupsu juuressa. Tommosella pääsee meikätytön sydämeen. Kerran sain oikein kunnolla tommosta. Oli niin iso nuppi ja paksu varsi, että häppärit rullautu varren mukana aina ulos vedettäessä.
Minun,johan laulukin kertoo minun kullini kaunis on vaikka on paksunlainen.
Sellai sopivan pitkä, paksu ja käyrä klunssi.
Mun kulli, näyttää ihan kunnon k.yrvältä.
Mehupilli on hot.,sellainen ei kuulema pahvinen sanoo trump.
Terska aina paljaana, suonikas varsi, iho tumma, terska kypärämallinen.
Sileä, posliini, leikattu, ihonvärinen ei siis punakka niinku joku mainitsi, koolla ei niin väliä. Keskikoko ok