Millainen kulli on kaunis?
Itse pidän sellaisesta jossa terska on hieman vartta paksumpi ja muodoltaan sellainen "virtaviivainen pyöräilykypärä"
Englannin kielinen termi taitaa olla mushroom cock. :D
Kommentit (56)
Onko tää miehen näkökulma? T: m 26 v
Karvat pois! Ne tekevät epäsiistiksi.
Sileä ja suorahko, ei näkyviä isoja suonia ja tasavärinen (suunnilleen ihon värinen eikä sellainen liian punertava seisoessaan). Mukavan pyöreä pää joka on lähes samanlevyinen kuin varsi. Ei isoa roikkuvaa esinahkaa.
Paksu, siis todella paksu, pituus sopusuhdassa paksuuden kanssa. Sanoisin että 18- 20 cm paras.
Selvästi erottuvat suonet pinnassa, pullottavat. Seisoo tanakasti mutta ei ylöspäin, ei mikään kuuraketti. Parhaiten kullin paksuus ja esteettisyys tulee esiin hieman alaspäin taipuvassa seisokissa, sellainen on myös helpoin nielaista kokonaan.
Harvinaisuus, WWF luokittelisi vaarantuneeksi lajiksi.
Iso karvainen kalu kiihottaa eniten.
-Karvainen nainen
Vierailija kirjoitti:
Sileä ja suorahko, ei näkyviä isoja suonia ja tasavärinen (suunnilleen ihon värinen eikä sellainen liian punertava seisoessaan). Mukavan pyöreä pää joka on lähes samanlevyinen kuin varsi. Ei isoa roikkuvaa esinahkaa.
Voin tuollaisen tarjota käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Itse rakastan mustaa, suonikasta, paksua ja 24-30cm kalua.
N.26v.
Söpöä, että pienillekin on tykkääjänsä.
Posliini, paksu, pituutta ja käyrä ylöspäin. Takaa naidessa saan parhaat orkut käyrällä, osuu oikeisiin paikkoihin ja lennän orgasmin taivaaseen. Mirella 28.
Sellainen millä voi harrastaa seiväshyppyä.
Iso on kaunis. Posliini. Kerran panin miestä jolla oli niin iso, että mun piti ratsastamaan päästäkseni oikein nousta kyykkyasentoon että sain sen sisään. Se seisoi aivan kivikovana pystysuorassa, enkä polvet maassa ylettynyt läheskään nousemaan sen päälle.
Ympärileikkaamaton
Sellainen jolla ei ole raiskattu
Hygieeninen/puhdas
Sopivan kokoinen minulle
Vierailija kirjoitti:
Iso on kaunis. Posliini. Kerran panin miestä jolla oli niin iso, että mun piti ratsastamaan päästäkseni oikein nousta kyykkyasentoon että sain sen sisään. Se seisoi aivan kivikovana pystysuorassa, enkä polvet maassa ylettynyt läheskään nousemaan sen päälle.
Sillälailla Arto.
Vierailija kirjoitti:
Toi on ainoa tapa millä vaimo pääsee päälleni.
Mulla on mielestäni tosi komea kulli. Sopusuhtaisen näköinen kun on n. 5cm leveä ja n. 5cm korkea, eli molempiin suuntiin. Sivusta katsoen suora yläviistoon. päältä vasemmalle hieman käyrä. Suonikas täysin paljas terska ja häpyluusta mitanen 19,5- 20cm seisokista riippuen. Ei näytä niin pitkältä paksuudesta johtuen. Kuvakin kalusta ja seisokista näytti löytyvän vielä omakuva. org sivuilta vuodelta 2005 eli otettu 20v sitten kun olin 48v.
Ei ole kaunista kullia!! Näyttävä ja komea voi olla!
Itse rakastan mustaa, suonikasta, paksua ja 24-30cm kalua.
N.26v.